Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan det noengang bli oss?

Gjest Gutt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har truffet en jente som jeg er blitt utrolig glad i på en veldig kort stund. Hun har et helt spesielt ansikt som jeg liker utrolig godt og hun er også en utrolig hærlig person. Jeg har aldri truffet en jente som er så søt som hun og jeg tenker på henne hele tiden.. Jeg har snakket litt med henne på facebook og på msn, og har vært med henne noenganger, men aldri alene.

Problemet er bare det at hun er litt go venninne med en jente som jeg før har holdt på med i ca 2 uker elns, Jeg fant fort ut at jeg ikke likte denne jenta så godt og kuttet derfor ut med hun. Vi er fortsatt venner, men jeg tror hun har litt følelser for meg enda.

Jeg har også klart å ringe til hun jeg liker en gang jeg var veldig beruset og fortalt henne hvor søt og herlig jeg syns hun er, og at jeg er utrolig glad i henne. Hun sa da at hun var glad i meg også men bare som venn og kunne ikke være noe mer enn venn siden hun var veninne med den jenta jeg har holdt på med.

Fins det noen mulighet for at det noengang kan bli oss? Eller bør jeg prøve å bli kvitt følelsene mine for henne..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at hun bruker "vært ilag med venninna mi" - unnskyldninga er bare en lett måte å si det at hun ikke har følelser for deg. Hun er sikkert, uten at jeg vet noe om henne, ei sånn jente som liker å få oppmerksomhet fra gutter, slik at hun får bekreftelse på at hun er vakker o.l.

Jeg anbefaler deg å la henne være, la henne få leke med andre gutter istedefor deg. Du er sikkert en okay kar som ikke fortjener det.

Peace out, bro.

Lenke til kommentar

Er enig med Blowbob (what a name, nice one) at "har vært ilag med venninna mi"-grunnen var ganske svak. Om man liker noen er det intet hinder. Men om hun bare ser på deg som en venn er det jo et hinder for videre avansement til å bli kjærester. Det jeg ville gjort var å fortsette å være god venn med henne du liker, smigre henne og gjøre det du kan for at hun skal like deg, uten å bli stalker eller for pågående. Alt med måte vettu.

Men for all del, ikke gi opp før du vet det ikke blir noe! Alltdi verdt å prøve.

Når det gjelder slikt er det bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en ikke gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...