^fmj Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Etter at jeg skiftet operativsystem får pcen små drypp når jeg ser på film. Filmen stopper opp i et par sekunder så fortsetter den. Skjer typisk cirka hver time. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du mener den freezer for et par sekunder så forsette den etterpå? Du har ikke tilfeldigvis en enhet på device manager som ikke er installert? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Filmen fryser, regner med resten av pcen ikke responderer heller, ikke sjekket det, skal gjøre det neste gang det skjer. Device manager er plettfri. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Må si det var et minimalistisk innlegg :-) Hva slags OS har du byttet til? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vet ikke om dette er helt relevant, men jeg har faktisk samme "feil" på en av pc'ene hjemme. "Feilen", som ikke er en feil, men et bevisst valg fra min side går på strømstyrningen. Det vil si at jeg har valgt å slå av skjerm, harddisker og andre enheter etter 30 minutter. Når windows siden skal kjøre en av sine automatiske prosesser, som f.eks krever nett, eller at alle harddiskene spinnes opp, skjer denne "hickup'en". Altså; sjekk at windows ikke har tillatelse å slå av noen enheter for å spare strøm. Velg å alltid ha alle harddisker på. Slå av skjermsparer. Bruk et prosesshånderingsprogram for å velge hvilke prosesser du vil ha deaktivert, etc. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hadde samme "problemet" tidligere, og det var som TOMpsy, harddiskene som skrus av PGA strømsparing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå