StinaStina Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er det noen her inne som har hatt selvmordstanker? Og vært skikkelig langt nede? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har du prøvd/vurdert å ta kontakt med profesjonelle? Dette er ikke slemt ment, men skal jeg dømme utifra antall tråder du har laget her på forumet den siste tiden, har du større problemer enn noe anonyme brukere på et Internettforum kan hjelpe deg med. Jeg anbefaler deg å ta en titt på første innlegg i Deppetråden. Den inneholder en del informasjon og tips jeg tror du vil finne nyttig. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bare tenk på hvor kjipt det er å være død, det hjelper på. Bedre å være litt nedfor og deppa en død, da kan du fortsatt nyte smaken av sjokolade, solen som står opp på en nydelig dag og den flørte med den kjekke karen som jobber nede i butikken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er det noen her inne som har hatt selvmordstanker? Og vært skikkelig langt nede? Mange ganger. Bare tenk på hvor kjipt det er å være død, det hjelper på. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Er bare sinnsykt negativ i dag, har hatt en helvetes dag..... der jeg går å klandrer meg selv for ting, samt sliter med meg selv, og føler at mange er så kyniske..... Er bare helt oppgitt og negativ i tankene i dag...... Og det som skremmer meg er at jeg går rundt å begynner å slå meg selv, og skade meg selv,..... og har tanker om selvmord pga alt. Men samtidig så vet jeg at selvmord er ikke tingen. Men redd at jeg skal miste meg selv helt, for ting har låser seg sånn fryktelig...... Veldig skremmende følelse..... skummelt..... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Forumet er en god plass å lufte frustrasjoner, selv om ikke alle som svarer er like forståelsesfulle. Men når det kommer til selvmordstanker har hverken vi eller brukerne den nødvendige kompetanse. En ubetenksom post kan fort gjøre vondt verre. Etter råd fra fagfolk blir derfor slike tråder stengt. Her er en nyttig link: Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg