Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Båndbredde kontrollering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jo netpeeker flere funksjoner som man kan slå av.Kansje det blir mere stabilt.

mmm.... Men virker som 2.52 er ganske stabilt (kameraten min tester det på han sin pc nå)....

Men hastighetene på netpeeker er mer ustabilt....

fant ut at netlimiter ikke har max på 16kb/s (min feil)...

Men det som er pluss på netpeeker er at den ikke trenger å våre på.

Lenke til kommentar

Ja,hastighetsbegrensningene stemmer ikke overens med noe og er tilogmed forskjell fra XP Pro og Win98Sec.Har prøvd den mot Itavisen,speedometeret.Har ennå ikke blitt helt klok på`n.

PS.Har prøvd med en begrensing for UDP mot Battlenet.Det gikk dårlig.Har 704/128.

Lenke til kommentar
Ja,hastighetsbegrensningene stemmer ikke overens med noe og er tilogmed forskjell fra XP Pro og Win98Sec.Har prøvd den mot Itavisen,speedometeret.Har ennå ikke blitt helt klok på`n.

PS.Har prøvd med en begrensing for UDP mot Battlenet.Det gikk dårlig.Har 704/128.

Hmmm..... Syns det er rart at netpeeker får så bra kritikk da....

(Du snakker om netpeeker du oxo?)...

Lenke til kommentar

Ja,Netpeeker. Den har jo også andre ting som kan være grei å bruke,bandt annet en popup killer.Jeg tror det er ekstremt viktig å konfigurere den i forhold til den software du har fra før.Med den må man prøve seg frem.

Lenke til kommentar
Ja,Netpeeker. Den har jo også andre ting som kan være grei å bruke,bandt annet en popup killer.Jeg tror det er ekstremt viktig å konfigurere den i forhold til den software du har fra før.Med den må man prøve seg frem.

Annbefaler vertfall netlimiter..... Hvis du BARE trenger båndbredde kontrollering.... Hvis du har lyst på netpeeker annbefaler jeg 2.52 :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bare lurte på en ting.. Jeg deler linja mi mellom tre maskiner og skulle gjerne hatt det slikt at hvis behovet for kapasitet økte på den enen så ville den automatisk tildelle den men ikke mer en 50 % lissom. Alle sammen er koblet sammen med en hub og det er desverre ikke mulighet for å sette opp en server. Er det da mulig å bruke net limiter eller noe lignende for å gjøre deT ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...