brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fins det et program som kan sette en max upload/download hastighet på et program... Som netpeeker kan, har problemer med Netpeeker, dataen kræsjer ofte pga dette programmet Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fra en annen post thogh, men svar er det: http://www.bandwidthcontroller.com/ http://www.netlimiter.com/ Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Prøver BandwithController nå.... Men Hva skal jeg sette på settings da? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ser ut til at Netlimiter virker..... Tusen takk Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Hmmm.... Max download kan bare settes til 16kb/s Skulle gjerne ha vært mer... Tester en eldre versjon av netpeeker nå (2.52) Kanskje den er stabil Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nå har jo netpeeker flere funksjoner som man kan slå av.Kansje det blir mere stabilt. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Nå har jo netpeeker flere funksjoner som man kan slå av.Kansje det blir mere stabilt. mmm.... Men virker som 2.52 er ganske stabilt (kameraten min tester det på han sin pc nå).... Men hastighetene på netpeeker er mer ustabilt.... fant ut at netlimiter ikke har max på 16kb/s (min feil)... Men det som er pluss på netpeeker er at den ikke trenger å våre på. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja,hastighetsbegrensningene stemmer ikke overens med noe og er tilogmed forskjell fra XP Pro og Win98Sec.Har prøvd den mot Itavisen,speedometeret.Har ennå ikke blitt helt klok på`n. PS.Har prøvd med en begrensing for UDP mot Battlenet.Det gikk dårlig.Har 704/128. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ja,hastighetsbegrensningene stemmer ikke overens med noe og er tilogmed forskjell fra XP Pro og Win98Sec.Har prøvd den mot Itavisen,speedometeret.Har ennå ikke blitt helt klok på`n. PS.Har prøvd med en begrensing for UDP mot Battlenet.Det gikk dårlig.Har 704/128. Hmmm..... Syns det er rart at netpeeker får så bra kritikk da.... (Du snakker om netpeeker du oxo?)... Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja,Netpeeker. Den har jo også andre ting som kan være grei å bruke,bandt annet en popup killer.Jeg tror det er ekstremt viktig å konfigurere den i forhold til den software du har fra før.Med den må man prøve seg frem. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ja,Netpeeker. Den har jo også andre ting som kan være grei å bruke,bandt annet en popup killer.Jeg tror det er ekstremt viktig å konfigurere den i forhold til den software du har fra før.Med den må man prøve seg frem. Annbefaler vertfall netlimiter..... Hvis du BARE trenger båndbredde kontrollering.... Hvis du har lyst på netpeeker annbefaler jeg 2.52 Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nå er jo Netpeeker shareware,mens Netlimiter må du kjøpe etter en måned. Netlimiter fikk jeg ikke av en eller annen grunn til å funke på maskinene mine. Lenke til kommentar
[_cAGe_] Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bare lurte på en ting.. Jeg deler linja mi mellom tre maskiner og skulle gjerne hatt det slikt at hvis behovet for kapasitet økte på den enen så ville den automatisk tildelle den men ikke mer en 50 % lissom. Alle sammen er koblet sammen med en hub og det er desverre ikke mulighet for å sette opp en server. Er det da mulig å bruke net limiter eller noe lignende for å gjøre deT ? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Test heller ut Netpeeker.Begge er enkle å bruke.Jeg måtte innstallere dem på begge maskinene.Her er mere stoff: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=9...f00f95ea#981527 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå