Grinchen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har problemer med en dame hun har et navn jeg trenger. En fyr er ute etter meg og jeg må finne han og "overbevise" han om at han bør la meg være i fred. Problemet er at hun ikke vil gi meg det navnet fordi hun ikke vil bli involvert. Hun er en venn av en venn og denne fyren er en venn av henne. Hvordan overbevise henne om å gi meg det navnet normalt ville ikke dette vært noe problem, men hun er venner med bestevennen min. Så jeg kan ikke true henne fysisk. Jeg har vurdert å fortelle arbeidsgiveren hennes at hun røyker tre gram hasj om dagen og si er bekymret og whatnot for å overbevise henne men er det nok? Jeg trenger en lur måte å overbevise henne uten å overkjøre henne helt noen ideer? 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg har mine tvil om at noen her vil faktis hjelpe deg med det "problemet" du beskriver. Jeg har hvertfall ingen råd å gi og det høres nokså råttent ut at du skal trekke henne inn i dine problemer med å tyste på henne til sjefen. Endret 11. juli 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg har mine tvil om at noen her vil faktis hjelpe deg med det "problemet" du beskriver. Jeg har hvertfall ingen råd å gi og det høres nokså råttent ut at du skal trekke henne inn i dine problemer med å tyste på henne til sjefen. hvis hun hadde gitt meg navnet på denne fyren i første omgangen hadde ikke jeg hatt dette problemet nå... Så hun er nå involvert enten hun liker det eller ikke. Jeg må ha det navnet om jeg så må rive ned livet hennes bit for bit, men kansje det fins en enklere måte å få det navnet på jeg er ikke så god sosialt så kansje noen smarte mennesker her kan komme med noen alternativer da.... 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er ikke enig i den tankegangen men det får nå bare være. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Hvordan ville du håndtert det da? 1 Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 En fyr er ute etter deg....og du ønsker å finne ham? Ser ikke helt problemet med å bare vente til han dukker opp? Lenke til kommentar
darket Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 jeg ville lekket informasjon til andre du kjenner, som har relasjon til denne kisen, om at du skal et sted. Så når han fyren kommer og skal ta deg, så hopper du ut og tazer han. En fyr er ute etter deg....og du ønsker å finne ham? Ser ikke helt problemet med å bare vente til han dukker opp? Ser du ikke problemet? når denne fyren kommer, så er det for seint. TS må være føre var og ta denne fyren før han kommer ikkesant. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 jeg ville lekket informasjon til andre du kjenner, som har relasjon til denne kisen, om at du skal et sted. Så når han fyren kommer og skal ta deg, så hopper du ut og tazer han. En fyr er ute etter deg....og du ønsker å finne ham? Ser ikke helt problemet med å bare vente til han dukker opp? Ser du ikke problemet? når denne fyren kommer, så er det for seint. TS må være føre var og ta denne fyren før han kommer ikkesant. særlig fordi han sannsynligvis har med seg en gjeng med gorillarer hvis bare jeg og han slåss ville han ikke hatt en sjans... Men det fins andre metoder og håndtere folk på en fysisk konfrontasjon men, først må jeg vite hvem han er og det bringer oss tilbake til hovedspørsmålet hvordan overbevise denne dama om å hoste opp dette navnet... 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Åssen vet du at han skal "ta" deg. Du vet jo ikke en gang hvem det er fs. Om det er hun som har gjort deg oppmerksom på at noen skal møkke deg for X grunn, synes jeg hun skylder deg et navn. Ellers synes jeg det høres ganske snålt ut. Folk som skal møkke noen sier sjeldent i fra til vedkommende dersom det vanker noe seriøst. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kan du ikke prøve å få kompisen din til å få navnet. Han kan si han bare lurer på hvem det er elns. Uten å si det til deg. Eventuelt finne ho på fest og skjenke ho til hun begynner å snakke. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Åssen vet du at han skal "ta" deg. Du vet jo ikke en gang hvem det er fs. Om det er hun som har gjort deg oppmerksom på at noen skal møkke deg for X grunn, synes jeg hun skylder deg et navn. Ellers synes jeg det høres ganske snålt ut. Folk som skal møkke noen sier sjeldent i fra til vedkommende dersom det vanker noe seriøst. Først og fremst så sjekket jeg msn hennes når hun var uoppmerksom og jeg har møtt vedkommende som er ute etter meg på en fest da ble det en slåsskamp den vant jeg. Jeg kjente ikke fyren bortsett fra et fornavn da det var hennes venn ikke min. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sjekk vennelista hennes på facebook Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 lukter kriminelt hele greia.. du får så å ta imot det som kommer hvis det kommer. hvis du ikke takler det, så har jeg et tips.. flytt og finn deg nye venner. Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har hørt det finnes en gruppe som kaller seg Politiet som hjelper truede folk. Kan være en myte tho.. Min personlige mening er at du vokser opp, slutt å oppføre deg som en fjortiss. Og om du truer hu jenta kommer du helt sikkert bare til å få 20 fyrer til etter deg, lykke til. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har hørt det finnes en gruppe som kaller seg Politiet som hjelper truede folk. Kan være en myte tho.. Min personlige mening er at du vokser opp, slutt å oppføre deg som en fjortiss. Og om du truer hu jenta kommer du helt sikkert bare til å få 20 fyrer til etter deg, lykke til. I mange tilfeller er det faktisk en myte.. desverre. Jeg ville ivertfall ikke latt denne situasjonen utover hu jenta som du er "venn" med. Enten tar du å finner navnet hans på en annen måte enn å prøve å ødelegge jentas liv bit for bit som du sa, eller så tar du å mottar bank og står igjen med litt respekt. Enten tar du å søker litt på facebook, eller gjerne se igjennom bildene som helt sikkert ble tatt på den festen dere slåss på. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vårt forum ønsker ikke å bidra med noe som kan føre til voldelige eller truende handlinger ovenfor andre personer. Tråden stenges. Mvh Admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg