Dumlex Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er det noen av dere som har problemer med at NAT TYPE er moderate? Hadde en router før som tok kveld å da var den open, men nå med en ny router (zyxel P-2602HWT-F3) er den moderate. Noen som har en GOD beskrivelse på hvordan jeg kan endre den? Jeg kobler meg opp på nett med PS3`en via WIFI. ikke kabel. MVH Daniel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Aldri hørt om Moderate på NAT, det er vel enten 1,2 eller 3, Noe MW2 greier det eller? Men uansett: http://thebotnet.com/gaming-discussion/15075-how-to-make-nat-type-open.html Noen tips vertfall, aner ikke om det funker siden eg ikke har dette problemet. Lykke til Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 MW2: NAT1=open NAT2= Moderate NAT3=Strict Jeg har type 2, men likevel open.. DEn routeren der hadde jeg før og fikk det aldri til, fikk hjelp av venner med kunskaper og ringte Telenor eksperten.. Endte med å kjøpe en ny ordentlig router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå