Gunfreak Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gjorde ferdig noen småting i dag og tok noen bilder Alle figurene er i plastikk, til sammen 112 infanteri og 24 kavaleri. Infanteriet er Fransk linge og Fransk Legere, samt britisk linje infanteri og highlanders. Kavaleriet er begge franske, et regiment med hussars og et regiment med dragoons. Malte også oen figurer med skadde, og masse "røyk" Malte alle selv, over to måneder. Jeg har 224 figurer på vei fra bangladesh ferdig malte, de er i metal, så skal jeg bestill 224 til senre i sommer. I mellomtiden skal jeg male 162 figurer selv, og da har jeg 746 og kan endelig spille med dem. Vanligvis liker jeg å male alle figurene mine selv, men det tar fryktlig lang tid, og jeg hopper fra et prosjekt til et annet og ingen av dem kommer langt nok til at jeg kan spille. Så nå bestemte jeg meg for å kaste penger på problemet og håpet at det skulle ordne seg, så vi får se om det gjør det senere i sommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ikke verst. Synes veiene du har laget var ganske realistiske... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 wow, spesiell hobby du har. Flott! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Takk, her er noen generaler Cotton Beresford Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jepp. Du har en spesiell hobby som Gypsy sa. Du har jobbet bra med disse. Forsett arbeidet! Det er bra! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Utrolig sært ja. Men synes det er litt interessant og da. Titter innom bloggen din av og til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Takk. takk, det er ikke så spesielt, det er millioner av oss rundt om i verden som driver med dette, bare velidg få som driver med det i norge. Her er det jeg har malt så langt av 28mm Napoleoincs 9 enheter, 5 Battaljoner, 3 kavaleri regimenter og et artilleri batteri De engelsk allierte styrkene Franske styrker 42nd highlanders og et så langt uspesifik battalion Engelsk 9dpr batteri Lett dragoons Portugisiske linje infanteri Closeup av Franske styrker, med Fransk Legere battaljon, fransk linge battaljon, hussar regiment og dragoon regiment Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Gjorde om bordet mitt og tok noen bilder Hele bordet Britisk artilleri fyrer av salver. Fransk kavaleri stormer gjennom skudd og granater Fransk og Britisk infanteri slåss om en åker portugisisk infanteri prøver å flanke de franske. Åkeren Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det hvite bomullet, er det ment som røyk? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Selvsagt. Det så jeg med en gang.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Litt offtopic, men det var sinnsykt med støy på bildene. Jeg tror ikke kameraet ditt liker ISO800. Prøv å gå ned til ISO400 eller 200 og heller sett kameraet på noe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Var ikke så let å forstå at det var røyk på de første bildene, ser det mye bedre på disse. Synes røyken er bedre plassert og bedre formet denne gangen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, hvite bomullet er "røyk" Kamra mitt er ikke fancy nok til at jeg kan justere ISO, jeg kan bare velge mellom ISO Auto eller High ISO Auto Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Litt offtopic, men det var sinnsykt med støy på bildene. Jeg tror ikke kameraet ditt liker ISO800. Prøv å gå ned til ISO400 eller 200 og heller sett kameraet på noe. Det går lbra med det kamera han har likevel. Han trenger ikke å kjøpe et avansert kamera med masse instillinger for å ta bilde av figurene sine. Passer bedre om man er fotograf da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Keegt ! Men litt trist aa tenke paa at for de saa var dette det ramme alvor paa liv og doed..... Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Selv om jeg syns det der var en fryktelig sær hobby, men det er fordi jeg selv ikke er interessert i det. Så syns jeg det er utrolig bra at du gjør det du selv har lyst til, uansett hva folk måtte mene For regner at det kommer noen snart som sier, hvor nerdete og bla bla bla det der er. Endret 31. juli 2010 av ManheiM Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) trippelpost Endret 31. juli 2010 av ManheiM Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) trippelpost Endret 31. juli 2010 av ManheiM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Interessang hobby! Brodern drev med noe lignende bare i Warhammer 2000 tror jeg. Har alltid hatt lyst til å spille det, men er som du sier så få av dere at jeg aldri har hatt sjans. Jeg må nesten komme på besøk når du har fått alle figurene på plass. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det hadde blitt utrolig kult med macro. Er det replika av noen historiske slag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå