Gå til innhold

Hvor ofte kan en katt få kattunger?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For 9mnder~ siden fikk katta vår kattunger.

For rundt 9-10 uker siden fikk den kattunger igjen, og nå ser det ut som den skal ha kattunger igjen... Det har som sagt bare gått 9-10 uker siden forigegang. Regner med de kommer innen et par uker maks.

 

Så da er spørsmålet som tittelen sier.. Hvor ofte kan en katt få kattunger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg muligens få en av kattungene? hvis det blir for mange?

Vi får se hvordan det går.

 

For 9-10 uker siden var 2 av dem døfødte, mens den andre som overlevde fikk seg et hjem igår.

 

Takk for svar forresten :) Var bare ikke klar over at de kunne få kattunger et par mnder etter at de hadde allerede hadde fått unger.

Lenke til kommentar

Det funker fett det. Vi hadde for noen år siden ei katt som produserte som bare rakkern. Hun slet seg ut og brydde seg ikke om ungene på tredje eller fjerde kullet.

Det beste å gjøre er å sterilisere, det er det beste for alle parter. Det er ikke bra for hverken kattemor eller -barn å holde på slik.

Lenke til kommentar

Du håper virkelig ikke at katten har fått unger? Du kødder med meg? Man har ikke kontroll på hva katten gjør utenfor huset, men er enig i at det kanskj ble litt mye, og den burde vært sterilisert.

 

Jeg vet ikke hva du ikke forstod, men katter kastrerer/steriliserer man med mindre de brukes i raseavl.

Lenke til kommentar

det er heller ikke sjeldent slikt skjer.

 

I det svaret du tydeligvis svarer på, så skriver jeg at jeg vet det er mange som ikke kastrerer kattene sine.

 

Da trenger man ikke akkurat å være rakettforsker for å skjønne at det ofte skjer at kattene får kattunger.

Lenke til kommentar

I det svaret du tydeligvis svarer på, så skriver jeg at jeg vet det er mange som ikke kastrerer kattene sine.

Det ble tydeligvis ikke tydlig nok.

 

Jeg svarte på denne:

Jeg vet naturligvis at det er veldig mange, men det er heller ikke sjeldent at noen troller om slik dyremishandling.

Lenke til kommentar

I det svaret du tydeligvis svarer på, så skriver jeg at jeg vet det er mange som ikke kastrerer kattene sine.

Det ble tydeligvis ikke tydlig nok.

 

Jeg svarte på denne:

Jeg vet naturligvis at det er veldig mange, men det er heller ikke sjeldent at noen troller om slik dyremishandling.

 

Det her blir som å snakke med iGod. Vi er enige, men du forstod aldri at ditt svar ble en selvfølgelighet etter mitt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...