Mikeey Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 har kjøpt et jvc gr-dv3000 og en 52mm sakar .5x vidvinkel med makro fra usa. problemet er at dersom jeg skrur av makroen passer ikke vidvinkelen til kameraet. den er ca 0.5mm for stor. dette er litt irriterende fordi makroen fjerner ganske mye av vidvinkel effekten. har løst problemet midlertidig ved hjelp av tape, men lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn spacer jeg kan sette mellom vidvinkelen og kameraet? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hør med JVC Norge AS, tlf. 3336 5200. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Bruk et 52 mm UV-filter. Det burde du finne over alt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Forresten, hvordan er dette kameraet ellers? Tenker da på funksjoner, bildekvalitet, lydkvalitet, brukervennlighet osv... Forresten, mitt innlegg nr. 800! Lenke til kommentar
Mikeey Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 har faktisk sånt filtersett med uv, nd og fl filter. men det endrer ingenting. ellers så er kameraet veldig godt. har ikke hørt så nye etter på lydkvaliteten enda da jeg bare har filma litt motocross og sånt. men videokvaliteten er knallgod. kameraet er også brukervennlig. det er både auto og manual mode, slik at man kan endre de instillingene man vil, eller bare bruke auto. dersom man er litt mer avansert kan man også stille eksponering og fokus selv. kameraet har også STOR og godt skjerm 3.5" Veldig godt kamera, og det fungerer iallefall veldig godt med premiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå