xarcee Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ser at "Asus Crosshair IV Formula" ( http://www.dustinhome.no/pd_5010443184.aspx ) har en core unclocker knapp. Funker denne? Hvilken 2-kjerne prosessor kan jeg kjøpe, som vil la seg unlocke? Endret 11. juli 2010 av Arceez Lenke til kommentar
screenhunter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Her er litt info. How AMD core unlocking works Crosshair IV er ikke oppført, så hvis ingen andre har erfaring så du får du prøve å google litt: AMD Phenom II core unlocking guide Endret 11. juli 2010 av screenhunter Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Dette fungerer på nett samme måte som alle andre kort med unlocker, dette kortet støtter 6 kjerner ut fra boxen. Det du trenger er cpu'er som har quad core design med der en eller to kjerner er disabled. Du trenger ikkje knappen får å få dette til å fungere, du kan sjølv velge hvilken kjerner som skal vere endabla, aka core 0-1 og 3 for eksempel vist core 2 er ustabil eller noke. Ville nok gjort dette igjennom bios, men kanskje det er kun meg. hvilken amd cpuer som kan unlockest vet eg ikkje uten å søke det opp, men det er kjapt gjort å gjere dette sjølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå