Gå til innhold

Tiesto 18.09.10 Bergen - Under 18, what to doo?

Knife

Anbefalte innlegg

Jeg og en venn har jævlig lyst å komme oss inn på Tiesto koserten. Han er 17 og jeg er 15 år, falsk id er ikke aktuelt. Jeg tror jeg vil ha en god sjangs til å komme inn på konserten, ser eldre ut enn 15 år og kan få skjegg til den tiden. Men vi har en løsning, han 17 åringen kjenner noen folk som er over 18 år som skal der og de kan ta med oss inn. Men det jeg lurer på er at det står 18 års aldersgrense på billettservice, det står ingenting om at du kan ta med foresatte eller noe slikt. Det blir jo skuff om vi tar med oss noen som er over 18 år og fortsatt ikke får lov å komme inn.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan kanskje slippe inn med verge. Hør med konsertstedet hvem det skal sendes skriftlig søknad til. Vergen tar ansvar for dere under konserten, og det holder ikke med en kompis over atten - vedkommende skal være moden. Han skal også være dønn edru. Ingen er forpliktet til å ha slike ordninger, det er snakk om ren goodwill. Altså søker dere i god tid og er høflige og greie, ikke kravstore.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kunne tenke meg å gå på den sjøl, har en kjent en som har seks biletter, og en til meg. Det var noe med at han kjente noen folk som får oss inn :) Skal bli stas hvis han får det til!

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...