Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg sende en sms?

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Jeg og felles venner var ute på by'n igår og en jente jeg har blitt kjent med skadet seg. Det så ikke alvorlig ut men da det var en ambulanse i nærheten tok vi kontakt. Kort tid etter ble det konstatert at alt var ok. Forståelig nok bestemte hun seg for å dra hjem og slappe av etter dette.

Dette er en jente jeg liker veldig godt og ønsker å bli bedre kjent med. Vil det virke påtrengende å sende en sms hvor jeg spør om alt er ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Det tok tid å gro nok baller, men sms er sendt.

Takk for svarene. Jeg er nervøs for hva som skjer videre men jeg håper jeg klarer å holde hodet kaldt.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Takk for alle tilbakemeldinger :)

Jeg er veldig spent på fortsettelsen.

Godt jobba!!

Husk: svi mens jernet er varmt...

...sa alkisen, som drakk seg i hjel! :thumbup:

Haha :!:

Håper jeg ikke drikker meg ihjel.

Takk chris_123 :)

Lo høyt av innlegget over.

Bra at du sendte sms! Synes ikke det virket upassende/påtrengende/desperat i det hele tatt, bare naturlig. Viser at du er omtenksom. Trenger ikke bety noe som helst. Hva svarte hun?

Takk for det. Føler jeg vant over meg selv når jeg gjorde det da jeg vanligvis er for nervøs til å gjøre slik med jenter jeg liker. Hva hun svarte ønsker jeg ikke si da det kan avsløre meg. Det ble sendt noen sms frem og tilbake (ikke noe spesielt), så jeg føler meg trygg på at det var bra jeg fulgte oppfordringene deres. Håper jeg klarte å holde hodet kaldt.

Ikke upassende i det hele tatt, synes godt du kunne har ringt hvis du ville også jeg :)

Så vågal er jeg ikke. At jeg sendte en sms var en seier for meg ;). Kanskje en annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...