Gå til innhold

Problemer med avspilling av HQ filmer

Anbefalte innlegg

Hei. Har en HP dv6-1240eo laptop som er et halvt år gammel. Den har store problemer med å spille av høykvalitetsfilmer. 720p går noen ganger, men 1080p blir bare hakkete. Kjører ikke fra bluray spiller på pc men fra nedlastet data, ettersom bluray spilleren min tok kvelden. Har prøvd VLC og litt forskjellig men hjelper lite.

Er det rett og slett skjermkortet som er for dårlig? Er usikker på type skjermkort, men er HD 1 gb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grafikkkortet dit greier nok å spille av alt av hd innhold pluss ikke så krevende spill etter som den er hd radeon 4530.

du burde vel installere de nyeste driverne til grafikkortet. kan dessverre ikke gi deg link til driverne for jeg vet ikke om du har 64 eller 32 bit windows.

gå til atis webside og du finner sikkert.

Lenke til kommentar

grafikkkortet dit greier nok å spille av alt av hd innhold pluss ikke så krevende spill etter som den er hd radeon 4530.

du burde vel installere de nyeste driverne til grafikkortet. kan dessverre ikke gi deg link til driverne for jeg vet ikke om du har 64 eller 32 bit windows.

gå til atis webside og du finner sikkert.

Takk for svar. Har 32 bit vista. Prøvde å finne noe på egenhånd, men siste oppdatering jeg fant var noe tidlig i 2009. Burde vel ha den aller siste oppdateringen som er ute? Hadde vært snilt om du kunne fikset riktig link for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...