Suic Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Vet det er blitt postet utallige mange solnedgangsbilder, men jeg syntes det var noe spesielt med dette. Noe jeg kunne gjort bedre? Blender 11 Lukkertid 1/400 ISO 400 Bildet er ikke redigert. Endret 11. juli 2010 av aR_ Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Noe jeg kunne gjort bedre? Da var det vist ikke det Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er mulig det kunne fungert bedre hvis du hadde senket kameraet en del sånn at du fikk med mer himmel og kansje mer av bølgen. Alternativt brukt kortere brennvidde. Bortsett fra det er det et fint bilde. 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Det er mulig det kunne fungert bedre hvis du hadde senket kameraet en del sånn at du fikk med mer himmel og kansje mer av bølgen. Alternativt brukt kortere brennvidde. Hva mener du? Hvis jeg hadde senket kameraet hadde det vell blitt mindre himmel og da hadde det vell blitt "trangt"? Bortsett fra det er det et fint bilde. Takk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har enda ikke hørt noen klage over en solnedgang, så det er nok et motiv vi mennesker aldri kommer til å bli lei av. Ingen er like, og noen er helt fantastiske. Denne solnedgangen var fin. Men det blir mørkt fordi du skyter rett i sola. Og husk at det lønner seg å finne noe fint å ha i forgrunnen for å fange interessen til folk. Man mister noe av opplevelsen slik det blir framstillt her. Spesielt hvis man bruker vidvinkel (noe det kanskje ikke er gjort her?).. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har enda ikke hørt noen klage over en solnedgang, så det er nok et motiv vi mennesker aldri kommer til å bli lei av. Ingen er like, og noen er helt fantastiske. Denne solnedgangen var fin. Men det blir mørkt fordi du skyter rett i sola. Og husk at det lønner seg å finne noe fint å ha i forgrunnen for å fange interessen til folk. Man mister noe av opplevelsen slik det blir framstillt her. Spesielt hvis man bruker vidvinkel (noe det kanskje ikke er gjort her?).. Personlig syntes jeg solnedgangsbilder skal være mørke. Er ikke brukt vid vinkel her nei, men ser jo at det kunne blitt fint! Og husk at det lønner seg å finne noe fint å ha i forgrunnen for å fange interessen til folk. Man mister noe av opplevelsen slik det blir framstillt her. Forgrunnen er jo dekket med bølgen som spruter opp i solnedgangs-lys, men det er kanskje ikke spennende nok? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Deg om det da, men når sola er oppe så er det jo fortsatt lyst ute. I tillegg går du jo glipp av alt det fine lyset sen sol lager. Men skal ikke kverulere på det. Den forsvant litt i mørket.. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva mener du? Hvis jeg hadde senket kameraet hadde det vell blitt mindre himmel og da hadde det vell blitt "trangt"?Hvis du hadde gått ned så hadde du fått med mer av bølgen og kunen vippet kameraet litt opp og fått med like mye bølge og mer himmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå