Kaptein_S Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Alle 6.0 versjonene er da BETA? Og til dere som vil gå tilbake til 4.7 eller 5.0... Lykke til med det når alle kjører 6.0... (går vel ikke å sende filer ol på tvers av versjonene vel?) Micro$oft har allerede bestemt at dere skal oppgradere :wink: Vi er alle slaver av solen (Og M$) Kaptein_S Lenke til kommentar
lazio Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvordan fjerner man FireWallen i windows slik att man kan sende på Msn med Router. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Alle 6.0 versjonene er da BETA? nei, først er de alpha det som kom etter BETA'en valgte M$ å kalle preview... spør du meg var dette en setback, mye mer som funka med betaen... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen som kan gi vmeg linken på siden der man kan laste ned fixen som fikser spillene? Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hmm.. har lasta den ned, men får den ikke til å funke.. får beskjed om at tjenesten er midlertidlig utilgjengelig.. prøvde for et par uker siden noen ganger og fikk samme feilmelding hver gang.. Bruker windows xp og sitter i et nettverk.. har problem med å få spilt poker på denne pcen fra ladbrokes og.. (error connecting...) kanskje det er den samme "feilen" på begge? dvs ikke noe feil med programmene, men en innstilling et eller annet sted? noen som vet ka som kan vere feil? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Liker ikke Trillian. Knotete og grusomt brukergrensesnitt.MSN 6 beta rocka som bare det! Likte den. Og endelig, endelig har di fått med spytryne i emoticons. Har jeg savna. Den eneste smileyen som mangler er smileyen.. den burde de fått med seg nå Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 man finner MASSE vis av smileyer på www.mess.be da, der er det en HEL HUG med smailyer til MSN 6 assa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 6 sider for eit chatteprogram?...ai ai... MSN er brukt til å kommunisere med andre med...spill, bilder ol. brukes til andre ting. Audiochat og sending av filer har eg gjort lenge forresten. Det er ikkje smileyene som betyr noe. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 jeg har funnet ut en feil med MSN 6 her værtfall, noen ganger så logger den seg automatisk av så på igjen, uten at jeg gjør noe i det hele tatt, det skjer noen ganger når jeg sitter å snakker med folk på MSN 6 plagsomt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Noen som kan gi vmeg linken på siden der man kan laste ned fixen som fikser spillene? http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?a...ion=file&id=275 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 KaZaA klikker veldig ofte sammen med MSN messenger 6 preview, hos meg i hvertfall. Dvs: begge programmene låser seg og jeg må restarte... Ergelig Lenke til kommentar
tokr Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 remy5... har du husket og avinstallere windows messenger... samme skjedde med meg da jeg bare hadde skrudd den av...og ikke avinstallert hele greia fra pcn Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 JA alt var avinstallert når jeg la inn 6 'ern ja, det er sånn at når jeg har på MSN 6 og surfer rund på nettet, så plutselig logger den seg av, og så rett på igjen, av og på av og på, det er ikke så ille akkurat, men det er liksom kulere å vite at alt virker som det skal, lurer på hva dette kan være!? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 til dere som sier at MSN suger, da vil jeg bare si at Mirc, og ICQ suger 10 ganger mer, på de to sistnevnte så skjer det mye rart sier jeg bare. det er der de fleste virusene sprer seg har jeg hørt. har hverken prøvd mirc eller ICQ selv, men har hørt endel om dem, så derfor holder jeg meg til MSN messenger når jeg chatter. har det meste jeg trenger der å når jeg atpåtil har MSN messenger 6.0 på norsk så kan det jo bli litt gøy liksom. Ja, det er bra du har gjort grundig research før du uttaler deg om kvaliteten på IRC-klienten mIRC og IM-klienten ICQ. (Vi trenger da ikke gå ut av døra hjemme og oppleve verden, når bestemor kan sitte og fortelle eventyr?) Hvis du virkelig er så paranoid redd for virus som skulle infisere maskinen din, uten at det egentlig var du som var skyld i det på grunn av kunnskapløs bruk av klienten, så er det nok kanskje best for deg å fortsette å klamre deg til MSN. Skjønner heller ikke hvorfor smilies er så viktige for dere MSN-brukere. Hvis dere trenger bilder, ønsk dere heller en pekebok til jul, eller noe. MSN er vel rettet mot en spesiell målgruppe (barn?), GUI'et sier jo sitt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Synd vi ikke bor i usa.. http://www.digi.no/php/art.php?id=91051 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå