Gå til innhold

MSN 6 Klar for nedlastning!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:woot:

Jøss, ingen problemer med fildeling - Coool!

Men, noen som vet hvordan man kan få brukt gamevoice med messenger 6.0 ? Når jeg hadde 4.7 kunne jeg se alle MSN kontaktene i Gamevoice programmet. Nå er de borte... Noen som vet hvordan man kan få fikset dette ?

Eller har andre tips hvordan man kan få ført en samtale (tale) gjennom messenger ??

Lenke til kommentar

Nå virker MSN 6 onkelig, Profilene virker det er bra, har ikke merket noen feil enda? noen som har det?

plus jeg lurer på, hva skal jeg gjøre får å snakke med folk i mickrofon med kamera, sende filer osv... hvordan får jeg gjort dette vis jeg sitter bak en Firewall?

Takker for hjelpen på forhånd Takk! :smile:

Lenke til kommentar
msn er og blir drittprogram

Enig :yes:

Jeg liker mye bedre irc, så slipper jeg at ting popper opp på skjermen når jeg feks. ser på en film, eller spiller. Men siden alle vennene mine ikke skjønner seg på irc, så må jeg ha oppe msn også...

<Lenge leve irc!>

Lenke til kommentar
msn er og blir drittprogram

Enig :yes:

Jeg liker mye bedre irc, så slipper jeg at ting popper opp på skjermen når jeg feks. ser på en film, eller spiller. Men siden alle vennene mine ikke skjønner seg på irc, så må jeg ha oppe msn også...

<Lenge leve irc!>

vel det kan man skru av nå.. så nå er du snart tom for unskyldninger..

Lenke til kommentar

Når Microsoft inkluderer noe i sine systemer, eller tilbyr det for nedlasting gratis til allmenheten, ender det i et folkefenomen. MSN har oppnådd den status, totalt ufortjent.

Studer fasaden til dette systemet, og du vil finne det meste ikke utviklet av Microsoft. Serverene som driver dette systemet kjører FreeBSD, selvom Microsoft selv påstår DE SELV lager den beste serverprogramvaren.... litt selvmotsigende igrunn.

Versjon 6 føyer seg i stammen som lite nyskapende, med en utforming som burde kunne skremme vettet av de fleste som ikke liker glorifisert design. Hvorfor ikke utvikle et godt produkt som har en enkel utforming som ikke krasjer NT-plattformen?

Lenke til kommentar

jeg må si at det nå er FRYKTELIG lenge siden min windows PC krasjet... tror ikke det har skjedd i år i det hele tatt... Kjørt BETEN til MSN6 i en måned nå... og den funker som bare juling... ingen problemer... så jeg tror personlig at de mange blåskjermene er noe som mere tilhører Microsoft sin fortid ikke fremtid.

liker designet også jeg... får ikke webcamera til og virke igjennom firewallen derimot.

Lenke til kommentar

designet er omtrent det eneste som plager meg med den nye messenger, alt skal være så "dill dall". Også når man i tillegg ikke kan endre til vanlig enkelt design blir det for dårlig, vurderer sterkt å gå tilbake til 4.7 eller windows messenger som ligge i windows. Da får jeg brukt Plus! også, så slipper loggfilene å bli så sinnsykt store :S

Lenke til kommentar

til dere som sier at MSN suger, da vil jeg bare si at Mirc, og ICQ suger 10 ganger mer, på de to sistnevnte så skjer det mye rart sier jeg bare. det er der de fleste virusene sprer seg har jeg hørt. har hverken prøvd mirc eller ICQ selv, men har hørt endel om dem, så derfor holder jeg meg til MSN messenger når jeg chatter. har det meste jeg trenger der å når jeg atpåtil har MSN messenger 6.0 på norsk så kan det jo bli litt gøy liksom. prøvde Beta versjonen msn messenger 6.0 en gang, men den likte jeg ikke, så jeg gikk tilbake til 5.0 men nå har jeg endelig funnet 6.0 preview versjonen så nå blir det saker.

Lenke til kommentar

sorry... det var bare ordbruken din jeg ikke helt forsto... det virket som du hadde prøvd beta versjonen og ikke likte den... syntes det var rart at du da likte previewen siden den er så og si dønn lik.

no'fence

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...