Gå til innhold

MSN 6 Klar for nedlastning!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JIPPI i kveld klokka 19 kan man endelig laste ned MSN 6 i preview-versjon, men hva mener dem med preview-versjon ? :-s

ja ja men alikavel jeg GLEDER MEG, noen andre somg jør det? :D

Har hatt BETA i et par uker nå, ganske imponert over hva de har utrettet. Nå funker filsending samme hvor du sitter. Og de har lagt inn fancy dippedutter som egne smiletryner, flere smiletryner, bagrunn, portrettbilde, innebygget samtale history, file-sharing, noe spillfunksjoner og noen møteredskaper.

Men det eneste jeg har hatt problem med er at File Sharing ser ut til å ha en begrensning et eller annet sted, sender aldri mer enn 27766 byte per second. Noe som er mye mindre enn jeg har. Og da var ikke linjen i brukt til noe annet.

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar
Har innstalert msn 6.0 nå, men hvordan avinnstalerer jeg den gamle? (v 4.7)

Hehe 4.7 er integrert i xp

husk at d er to forsjellige programmer da.

windows messenger og msn messenger

hvis du vil fjerne den, så bruk følgende kommando i kjør feltet:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

Lenke til kommentar
ja da fikk jeg også MSN 6 på norsk kult :p

lurer på når den endelige versjonen kommer jeg? eller dette det? :-?

Hvordan fikk du den på norsk?

Min MSN 5.0 var norsk etter installasjon av 6.0 ble den engelsk igjen.

Herifra:

For XP

http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/NO/SETUPDL.EXE

For 2000

http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/NO/SETUPNT.EXE

For 9X/ME

http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/NO/SETUP9X.EXE

PS!

avinstaller og insaller den på nytt

Lenke til kommentar

spør du meg var dette et SKIKKELIG setback...

Ikke funker spillene lenger (har prøvd den gamle patchen, likevel står det "the launch site is currently unavaliable please close and try again later"

Ikke fungerer det å sende filer heller!!!

For no dritt....... :grumpy:

*Back to the beta* :woot:

Lenke til kommentar

hvorfor får jeg ikke edita den over? jaja

A new patch has been released for Messenger Plus!. I didn't plan to do another patch before the next big release but I had to do it for two reasons:

The first reason is MSN Messenger 6. Because of some things Microsoft did, Messenger Plus! can't work properly with this new version of MSN Messenger (will be released sometimes this summer). The 2.10.36 patch makes sure that Messenger Plus! does not cause any problem with MSN Messenger 6 (however, it's absolutely not compatible with it for now).

The second reason is more personal. Messenger Plus! being my only source of revenue for quite some time now, I had to find a way to earn enough to live my life. Messenger Plus! now comes with a sponsor program. If you don't like this, you are free not to install the sponsor during Messenger Plus! setup.

så det så..

Plus! sin utvikler (Patchau) sier han jobber med saken, og at han skal gi ut en oppdatering så fort som mulig.. det skjer i så fall her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...