CaSh Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 JIPPI i kveld klokka 19 kan man endelig laste ned MSN 6 i preview-versjon, men hva mener dem med preview-versjon ? :-sja ja men alikavel jeg GLEDER MEG, noen andre somg jør det? Who carez???!??! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 JIPPI i kveld klokka 19 kan man endelig laste ned MSN 6 i preview-versjon, men hva mener dem med preview-versjon ? :-sja ja men alikavel jeg GLEDER MEG, noen andre somg jør det? Who carez???!??! bla meg.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ironisk nok leste jeg dette på slaget 19.00 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Trillianprøv trillian det er rett og slett konge. masse fine funksjoner. det har MANGE nyttige funksjoner brukte trillian før, har nå godt over til MSN 6.0 Trillian er vel og bra det, men MSN 6.0 ER faktisk bedre... (dvs til mitt bruk, de er bra på hvert sitt bruk) Ting som trillan er bedre på enn MSN: - Man kan se transfer rate ved overføring av filer - Logg funksjonen (i betalingsversjonen) - Away messages - Flere IM på en gang (viktigst?) Msn over trillian: - Gratis - avatar - spill (funker i betaen om man følger linken til jokki) - man slipper å sortere friends lista HVER GANG man laster ned klienten - audio samtale - "fjernhjelp" - web camera - tavle (whiteboard) VELDIG fin når man ikke kan beskrive med ord.. (veiforklaring, mm) - den side menyen.... (har en bla.a en add-in fra pingwhore der, aner ikke hva den heter. Den har en sånn bjelle med alerts og sånn - Støtter lenger meldinger samt lenger navn/nickname - Støtter æøå i navnet Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ironisk nok leste jeg dette på slaget 19.00 ja, men fortsatt ikke no sted å laste ned.. Men skjønner ikke helt hvorfor det er så mye oppstyr når det kommer en ny msn messenger, er tross alt bare et chatte program, og mange har jo prøvd betaen, som gir et greit inntrykk, så jeg tror ikke jeg blir så overraska av final versjonen. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Okei,er dette final versjonen eller?. Preview version??. Legger man bare msn 6.0 rett inn eller burde man avinstallere den gamle først?.Noen som har prøvd?. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 eg finner den ikke? Trykket på linken en gav lengre oppe i tråden, men da får eg last ned ms 6.0 og da kommer eg på de vanelig msn last ned sidne og der ligger bare msn 5.0 ? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Enig. Hvorfor så stor ståhei for noen nye emoticons og annet svada. Føler at alle newbies på IM bruker MSN, og derfor blir det så "fjortis". Ingen som bruker ICQ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Enig. Hvorfor så stor ståhei for noen nye emoticons og annet svada. Føler at alle newbies på IM bruker MSN, og derfor blir det så "fjortis". Ingen som bruker ICQ? Jeg brukte ICQ, burde kanskje prøve det igjen. Genialt program Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 JIPPI i kveld klokka 19 kan man endelig laste ned MSN 6 i preview-versjon, men hva mener dem med preview-versjon ? :-sja ja men alikavel jeg GLEDER MEG, noen andre somg jør det? Kl 20, tror itavisen må lære seg klokken litt ordentlig:P Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hepp Er da ingenting som er så fjortis som ICQ da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 ja ja, det pleier å være sånn, de tidene som bli sakt, pleier aldri å bli holdt, men det kommer sikkert i løpet av kvelden, får vi håpe Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 heppEr da ingenting som er så fjortis som ICQ da ICQ er ikke noe fjortis program Sist gang jeg brukte ICQ er vel for ca. 5-6 år siden. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tja.. ingen i hele verden skal få meg til å bruke ICQ klient før de har fikset sikkerhetshullene sine. En av de større sikkerhetsfirmaene i norge viste meg hvor lett det var å få tilgang til min harddisk når jeg hadde icq installert.... Fikk et sjokk der. Kan si det slik at alle mine ansatte fikk avinstallert icq.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nice 2k... har hatt Beta'en et par uker nå.. er det noen forskjeller fra Beat og Preview versjonen egentlig?? PS: Den linken førte til en nedlastningsside hvor det var MSN 5.0 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 vet, det er på grunn av at MSN 6 ikke er lagt ut enda , men det kommer sikkert i løpet av kvelden. *venter spent* Lenke til kommentar
kommers Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Og i MSN finnes det ikke sikkerhetshull? Vet at protokollen ICQ bruker har fått mye pepper opp igjennom ved de tidligere versjonene, svakheter som gjør det mulig å spoofe og sniffe meldinger etc, men uansett... det fungerer da bra nok til IM. Blue: Tror ikke du har brukt ICQ jeg. Det er jo MSN som har emoticons og tvungen (?) lagring av mottatte filer i en undermappe av My documents. Tipper at drITavisen bomma pga tidssonene/sommertid eller noe sånt. De fører alltid journalistikk i en egen klasse, har sitt eget nivå. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kommers Har brukt ICQ ja...ok d er mer fjortis en MSN Du kan jo velge hvor du vill lagre motatte filer i MSN Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ja...? nå er kl 20.00 hvor blir det av msn 6.0? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ja...? nå er kl 20.00 hvor blir det av msn 6.0? Tror du må smøre deg med tolmodighet. Men hvis den ikke har kommet innen morgendagen er omme så kan man jo begynne å lure på hvor den blir av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå