Gå til innhold

MSN 6 Klar for nedlastning!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forskjell fra 6.0 og eldre (4.6 som jeg bruker)?

Det jeg har oppdaget:

-Nye emoticons

-Man kan sette bilde som bakgrunn i samtalevinduene

-Man kan ha et bilde, noe lignende "avatar" i samtaler

-Man kan ha webcamchat, og audiochat. Med webcamchat kommer kamerabildet istedenfor eventuell "avatar"

-Man kan sende filer selv om man er bak en firewall/gateway (det gjelder webcam/audiochat også, jeg kunne ikke gjøre noe av dette før)

-Man kan spille småspill over MSN (har ikke fått prøvd dette, det funker ikke i beta'en)

Det var det jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar

hmm MSN 6 Beta har jeg hatt i noen uker nå.

For å være en Beta fra MS så funker den meget bra.

Muligheten for å lage egne Emoticons er artig og kjekk.

Og at man kan ha et bilde som synes når man chatter er også stilig, og at dette bildet blir til en webcam stream om man har webcam til rådighet.

Jeg synes MSN 6 er mye enklere og mer moro...

Lenke til kommentar
Liker ikke Trillian. Knotete og grusomt brukergrensesnitt.

MSN 6 beta rocka som bare det! Likte den. Og endelig, endelig har di fått med spytryne i emoticons. Har jeg savna.

prøvde du noen andre en default skinet???

syns det kort og godt sagt suger!!!

Lenke til kommentar

MSN 6.0 er SINNSYKT RÅTT!

Muligheten til å lage egne smilyer er så ufattelig KONGE at det kan ikke beskrives! Skulle bare vært muligheten til å sende mer enn 5stk pr. melding og erstatte de gamle. I tilegg finnes det logg over samtalene.

Sjekk ut www.mess.be for ALT til msn 6.0!!!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns de nyere versjonene er for rotete? Sitter på min gode gamle v4.7 (Windows Messenger, hva nå enn forskjellen er). Den har det jeg trenger, er enkel og grei uten altfor mye piss som jeg ikke har behov for. Kunne dog trengt noen nye smilyes etterhvert, men... Får se om jeg prøver v6, men synes de skulle fokusert mer på SAMTALENE som er det viktige istedet for fancy tull. Tenker nå mest utseendemessig, en del av nyhetene hadde vært velkomne med et litt mer nøytralt GUI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...