Nitrius Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 JIPPI i kveld klokka 19 kan man endelig laste ned MSN 6 i preview-versjon, men hva mener dem med preview-versjon ? :-s ja ja men alikavel jeg GLEDER MEG, noen andre somg jør det? Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jo, blir bra å få noe som er mer utviklet enn beta'en. Men ta det rolig i topic. Du kan ikke skrive at det er klart for nedlasting når det ikke kommer før kl. 19. Og 1 utropstegn holder. Det var dagens korreksjon . Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er forskjell fra 6.0 og eldre (4.6 som jeg bruker)? Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er forskjell fra 6.0 og eldre (4.6 som jeg bruker)? Det jeg har oppdaget: -Nye emoticons -Man kan sette bilde som bakgrunn i samtalevinduene -Man kan ha et bilde, noe lignende "avatar" i samtaler -Man kan ha webcamchat, og audiochat. Med webcamchat kommer kamerabildet istedenfor eventuell "avatar" -Man kan sende filer selv om man er bak en firewall/gateway (det gjelder webcam/audiochat også, jeg kunne ikke gjøre noe av dette før) -Man kan spille småspill over MSN (har ikke fått prøvd dette, det funker ikke i beta'en) Det var det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hmm MSN 6 Beta har jeg hatt i noen uker nå. For å være en Beta fra MS så funker den meget bra. Muligheten for å lage egne Emoticons er artig og kjekk. Og at man kan ha et bilde som synes når man chatter er også stilig, og at dette bildet blir til en webcam stream om man har webcam til rådighet. Jeg synes MSN 6 er mye enklere og mer moro... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg liker best trillian. Støtter mange chatte klienter og har et skikkelig nice GUI Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Liker ikke Trillian. Knotete og grusomt brukergrensesnitt. MSN 6 beta rocka som bare det! Likte den. Og endelig, endelig har di fått med spytryne i emoticons. Har jeg savna. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 bruker trillian jeg også.. men må prøve den nye MSN`en Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 bare for å spørre liksom, hvor kan man laste ned MSN 6.0 klokka 7 da? bare lurer. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 microsoft kansje www.microsoft.com Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Liker ikke Trillian. Knotete og grusomt brukergrensesnitt.MSN 6 beta rocka som bare det! Likte den. Og endelig, endelig har di fått med spytryne i emoticons. Har jeg savna. prøvde du noen andre en default skinet??? syns det kort og godt sagt suger!!! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Lykke til............... Burde vært en bookmaker sak å taa imot veddemål på hvor mange dager det går før alvorlige sikkerhetshull blir avslørt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg vedder 1000 kr på at første sikkerhets hull blir oppdaga innen 1 uke!! noen som TØR og vedde i mot jeg tror ikke at det er så veldig usikkert med msn ettersom de ikke har funnet noe hull(så vidt jeg vet) i betaen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 MSN 6.0 er SINNSYKT RÅTT! Muligheten til å lage egne smilyer er så ufattelig KONGE at det kan ikke beskrives! Skulle bare vært muligheten til å sende mer enn 5stk pr. melding og erstatte de gamle. I tilegg finnes det logg over samtalene. Sjekk ut www.mess.be for ALT til msn 6.0!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nei messenger wrrior er sinnsykt rått!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det bare jeg som syns de nyere versjonene er for rotete? Sitter på min gode gamle v4.7 (Windows Messenger, hva nå enn forskjellen er). Den har det jeg trenger, er enkel og grei uten altfor mye piss som jeg ikke har behov for. Kunne dog trengt noen nye smilyes etterhvert, men... Får se om jeg prøver v6, men synes de skulle fokusert mer på SAMTALENE som er det viktige istedet for fancy tull. Tenker nå mest utseendemessig, en del av nyhetene hadde vært velkomne med et litt mer nøytralt GUI. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Trillian prøv trillian det er rett og slett konge. masse fine funksjoner. det har MANGE nyttige funksjoner Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 nå er det ikke lenge igjen til MSn 6 skal komme, sjekk den siden mye fremover i kveld: http://www.msnmessenger-download.com/Previ...ew/default.aspx GLEDER meg som bare det!!!!! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nei messenger wrrior er sinnsykt rått!!' hva er det for noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå