Gå til innhold

Oljelekasjen i Gulf of Mexico kan ødelegge verden?

Anbefalte innlegg

http://www.helium.com/items/1882339-doomsday-how-bp-gulf-disaster-may-have-triggered-a-world-killing-event

251 million years ago a mammoth undersea methane bubble caused massive explosions, poisoned the atmosphere and destroyed more than 96 percent of all life on Earth. [1] Experts agree that what is known as the Permian extinction event was the greatest mass extinction event in the history of the world. [2]

The bottom line: BP’s Deepwater Horizon drilling operation may have triggered an irreversible, cascading geological Apocalypse that will culminate with the first mass extinction of life on Earth in many millions of years.

The oil giant drilled down miles into a geologically unstable region and may have set the stage for the eventual premature release of a methane mega-bubble.

Les hele artikkelen for alle detaljene.. Jeg lurte først på om dette var en konspirasjonsteori side, men det er det ikke.

Artiklene er dog skrevet av brukerne, og ikke profesjonelle journalister..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Now, worried scientists are increasingly concerned the same series of catastrophic events that led to worldwide death back then may be happening again-and no known technology can stop it.

Dette er ikke første gang bekymrede folk proklamerer dommedagen i vitenskapens navn.

The oceans periodically produce massive eruptions of explosive methane gas.

Altså må vi uansett hanskes med dette problemet før eller senere, hvis Gregory Ryskins teori stemmer.

Most experts in the know, however, agree that if the world-changing event does occur it will happen suddenly and within the next 6 months.

Vit at de som borer etter olje ikke er en gjeng med amatører som i blinde famler i et bjørnehi her. Jeg sier ikke at ting er i skjønneste orden, men jeg kaster iallfall ikke bort mine eventuelt siste seks måneder på å bekymre meg mye over én professors teorier.

"My five cents" passer vel bra inn her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...