Gå til innhold

Brukernes favoritter: PDF leser

21 stemmer

1. 1. Hvilken PDF leser foretrekker du?

• Foxit Reader – freeware reader, supports FDF import/export, saving filled forms; other extended functionality available via purchasable plugins.
    • Global Graphics gDoc Fusion- to view PDF, XPS, Word, Excel, PowerPoint or image files, included in the evaluation version of the product.
      0
    • GSview – Open source software Ghostscript
      0
    • PDF-XChange Viewer – freeware viewer, supports FDF/XFDF import/export, saving filled forms, extended markup and export to image capabilities.
      0
    • Sumatra PDF – a free, open source PDF reader. Supports automatic reloading of PDF files.
    • Evince - a free, open source PDF reader. Part of the GNOME desktop environment. Windows port available since version 2.28.
    • STDU Viewer - a freeware for non-commercial usage PDF reader. It also supports DjVu, Comic Book Archive (CBR or CBZ), XPS, TIFF, TXT and image file formats.
    • Nuance PDF Reader - freeware PDF reader, supports saving filled forms, enables the capability to convert PDF files to MS Word or Excel files through Nuance website.
      0
    • Adobe Reader - a free proprietary PDF reader by Adobe

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Adobe reader en stund, men den har ikke "tabs" og er ikke akkurat den raskeste kniven i skuffen. Jeg gikk igjennom Foxit og Sumatra, før jeg fant STDU Viewer. Helt genial pdf leser. Jeg sjonglerer primært med tekniske dokumenter, >= 30MB. Ingeniører/studenter bør sjekke den ut! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...