99halun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe et speilreflekskamera til 3000kr.Jeg skal ha et enkelt kamera med objektiv. Endret 11. juli 2010 av cyclo Tittel endret da orginal tittel brøt med retningslinjene. Lenke til kommentar
Cax Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Se den øverste tråden i dette forumet, eller en av de andre helt like trådene som dukker opp her hver dag. Alle produsentene har kameraer i den prisklassen, alle er brukbare, og uten å vite noe mer om ditt behov er det lite vits i å snakke om forskjellene på dem. Du vil sikkert ha Canon 1000D, fordi det selger mest. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gå til denne linken, uansett hvilket du velger så vil det som CAX skrev sannsynligvis passe dine behov. Personlig så har jeg kun erfaring med Canon, og har to familiemedlemmer med Canon 1000D som fungerer godt til deres behov. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis du skulle velge Canon, så kan det være lurt å kjøpe en lite brukt 450D, som vil koste rundt 3500 inkludert objektiv med IS. Men pass på å få med kviteringen. Du har tross alt fem års reklamasjonsrett. Jeg tror du vil få flotte bilder uansett hvilke kamera eller merke du vil velge. Kanskje du burde prøve å holdt og lekt med diverse kamera og, slik at du fant ut hvilket kamera som ligger best i hendene dine. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis du skulle velge Canon, så kan det være lurt å kjøpe en lite brukt 450D, som vil koste rundt 3500 inkludert objektiv med IS. Men pass på å få med kviteringen. Du har tross alt fem års reklamasjonsrett. Jeg tror du vil få flotte bilder uansett hvilke kamera eller merke du vil velge. Kanskje du burde prøve å holdt og lekt med diverse kamera og, slik at du fant ut hvilket kamera som ligger best i hendene dine. Kjøp brukt, sjekk finn og foto.no Ellers sjekk hva japanfoto og elkjøp har som ukestilbud. Du får Sony A230, Nikon D3000 og Pentax til den prisen, det er kanskje bedre valg enn Canon 1000D http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå