Gå til innhold

Bestille flybillett når man er innkalt til førstegangstjeneste


Anbefalte innlegg

Visste ikke hvor jeg skulle skrive dette, så jeg opprettet en egen tråd i stedet. Når man skal bestille flybillett så står det på arket som man fikk, at man skal oppgi et avd.nummer og ringe inn til Norwegian. Altså, er det mulig å bare bestille via nettet uten og ringe og få tilsendt billetten i posten? Det står på nettet at billetten koster 250,- og det er til Stavanger for de som lurer. Man får vel ikke noe billigere pris enn dette ved å ringe direkte inn til Norwegian og oppgi avd.nummer? Har blitt opplyst en del ganger at forsvaret kun dekker billigste reisemåte, så det hadde vært kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det så enkelt at jeg bare ringte til forsvaret, oppga avdelingsnr, oppmøtested og tid, også fikset han i andre enden billett til meg og ga meg et refnr.

Da regner jeg med at han bestilte billigst mulig. Uansett så må jeg aldri legge ut for billetten likevel.

Lenke til kommentar

Det spørs vel alt ettersom? Som nevnt over her får man dekt "billigste reisemåte". Uten å være 100% sikker tror jeg f.eks det blir billigere med fly fra Trondheim og nordover til Stavanger ifht tog/buss/whatever annet.

 

 

 

(Jeg mener "Trondheim og nordover" til "Stavanger", ikke "Trondheim" og "nordover til Stavanger". Jeg vet at Stavanger ligger sør for Trondheim)

Lenke til kommentar

Det forsvaret dekker er billigste offentlige transport, og hvis det overstiger 10 timer totalt har du krav på dekket flyreise. Hvorfor ikke bare ringe til forsvaret og la de bestille for deg? Så slipper du å lure på om det blir riktig billett, eller om du får pengene tilbake eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...