Gå til innhold

Bannet i flere dager fra chattekanal


Anbefalte innlegg

Jeg har en kanal jeg pleier å gå inn på, å chatte. Den kanalen er slik at det er chattelinjer med bylinjer, slik at jeg kan chatte med folk i samme by.

 

Nå har jeg blitt bannet siden onsdag på kanalen, uten å komme innpå igjen. Skjønner heller ikke hvorfor jeg ble bannet..... Har skrevet en mail til chattekanalen og spurt om hvorfor, men har ikke fått noe svar. Lurer nesten på om jeg er bannet for livstid på chattekanalen........Noen som vet noe om hvor lenge man blir bannet osv?

 

Jeg koste meg med chatting tidligere på den kanalen, så dette var kjedelig..... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er nok ipbannet, helt umulig å komme innpå.......

 

veldig kjipt da, med tanke på at jeg har folk jeg prater med innpå bylinjen min der inne...... Kanskje jeg er bannet for livstid....... hehe.....

Isåfall hvis du er blitt det MÅ du mase på moderatorene og få vite hvorfor du er bannet og kanskje oppklare at du ikke har gjort noe..

Lenke til kommentar

Er ikke det ipen min som er bannet?

Jeg har spurt moderatorer på Eros om hvorfor jeg er bannet. De sier bare at de vet ikke, men de gjør ingenting med problemet, og får ikke skikkelig kontakt. Nå går dagene, og jeg er bannet hele tiden, men så fort jeg får sjans å komme meg inn fra et hotell når jeg er ute å reiser, så skal jeg gå inn å advare alle brukere om at de må være obs på denne kanalen, siden de driver på slik de gjør. Dette går ikke ann!

Lenke til kommentar

Sjekket nå Eros, chattekanalen din. På start siden så ser jeg flere comments av folk som har blitt og vært bannet i en ukes tid. Kanskje siden er hacket? Eller det har oppstått en feil?

Eller kanskje de rett og slett ikke har fulgt reglene, eventuelt oppført seg på en slik måte at de har vært en plage for andre brukere?

 

Tråden har blitt flyttet til Nett-tjenester. Reaksjoner på dette sendes meg i en personlig melding.

Lenke til kommentar

Jeg kommer i kveld til å ta æffære med dette, med å gå innpå fra et annet datanettverk, så skal jeg kontakte en moderator å spørre om hva som skjer på chatten der inne.....

 

De bør kunne gi meg tilbakemelding på hva som er problemet. Hva synes dere om dette? Er en venn som jeg kjenner som bruker samme nettverk som meg, som har satt inn klager anngående dette på forsiden.

Lenke til kommentar

har funnet årsaken til problemet selv..... eller ikke direkte årsaken, men har funnet ut mer..... Det er kun en av pcene i huset jeg ikke kommer inn på eros på....... merkelig nok? Den ene pcen er bannet....... Og er fortsatt bannet.... Det er ikke ipen som er bannet.....

 

kommer inn fra andre datamaskiner i huset , men ikke fra denne..... ? merkelig... på denne er jeg bannet... men ikke på resten.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...