rvenes Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 All kopiering og videreformidling av innholdet i Telefonkatalogen tm er forbudt. <-- Så vis eg finner eit telefonnr i telefonkatalogen, så har eg ikkje lov og sende det vidre? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 NJa, er vell egentli ikke lov?, fordi alle som vill bruke må registrere seg! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Trenger ikke registrasjon for å sjekke navnets nummer... Lenke til kommentar
Majaja Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kopibeskyttelse eller ikke, alle har jo informasjonen tilgjengelig. synes det er rimelig uaktuelt, og nå legger de ut fødselsdatoene våre også! godt det noen som i det minste spør om lov først. sjekk www.1881.no og stem i pollen deres! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Så vis eg finner eit telefonnr i telefonkatalogen, så har eg ikkje lov og sende det vidre? Isåfall har jeg ikke lov til å fortelle navnet mitt til noen, gi bort tlf nummeret mitt, eller adressen min.. Shitt.. Hvordan skal jeg få tatt taxi hjem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå