rsagneskar Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 heihei:) har fått virus på PCen min.. og den er helt på gjordet nå kommer ikke inn på nette en gang:P så lurer på hvordan mann formaterer denn:) for øyeblikket komer jeg ikke inn på den en gang:P måtte ha sån nder passord greie, osm jeg ikke har peiling på-.- Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Viss du vil formatere den må du få tak i en operativsystem-cd (evt. minnepinne)og boote fra den, for så å formatere disken med det gamle operativsystemet på, og reinstallerer operativsystemet du vil ha. Før du prøver dette kan du starte maskinen i sikkerhetsmodus og prøve å kjøre antivirusprogram derfra! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 så lurer på hvordan mann formaterer denn:)En mann vil formattere en pc på samme vis som en kvinne. Det eneste som mangler er en "womans touch" Hvilken maskin har du? Er det en laptop? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Boot trykk F8 flere ganger velg sikkerhetsmodus med nettverk. Følg Veiledningen post logger her i posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå