Motorsahg Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg trenger å formatere/reinstallere OS på den brbare pc'n min. Det dukket dog opp et ukjent problem ganske raskt. Pc'n boota fra disken og Windows begynte å laste inn filer. Etter en liten stund slo pc'n seg av. Jeg testet noen flere ganger, men pc'n bare stoppet. Pc'n skulle absolutt ha vært formatert, så jeg trenger hjelp! Har det noe å si hvilket filsystem C: er på? FAT32/NTFS? På forhånd takk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 For stabiliteten sin del så er det urelevant om du kjører fat eller ntfs. Pass heller på at du formatterer disken fullstendig, ikke bare hurtigformattering. Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 For stabiliteten sin del så er det urelevant om du kjører fat eller ntfs. Pass heller på at du formatterer disken fullstendig, ikke bare hurtigformattering. Får jeg formatert C: fra bios uten å kjøre noen cd med OS? Problemet er at når maskina booter fra cd'n så stopper den. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Slår den seg av, eller bare "står" den? Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Slår den seg av, eller bare "står" den? Den skrur seg bare av, helt. Uten forvarsel. Så hvordan jeg skal få formatert den skjønner jeg ikke helt... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Minnefeil? Har du flere minnibrikker så prøver du med en og en og ser om det hjelper. Hvilken komponenter har du i maskinen? Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Minnefeil? Har du flere minnibrikker så prøver du med en og en og ser om det hjelper. Hvilken komponenter har du i maskinen? Det er en HP Compaq 6715s. JEg tviler på at jeg har noen minnebrikker som passer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Får jeg formatert C: fra bios uten å kjøre noen cd med OS? Nei. Du får ikke formatert fra BIOS. Det er en HP Compaq 6715s. JEg tviler på at jeg har noen minnebrikker som passer. Maskinen har en eller flere minnebrikker. Test disse hver for seg. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Står vel 2 stk 512 MB brikker i den,prøv med en og en. Du kan også kontakte HP,det er 5 års reklamasjon på maskinen. Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Står vel 2 stk 512 MB brikker i den,prøv med en og en. Du kan også kontakte HP,det er 5 års reklamasjon på maskinen. Er det? Det var jeg ikke klar over. Kanskje jeg skal klage på den da... Jeg har fått ny lader to ganger, og etter siste gang har pc'n gått på høygir, og blir fryktelig varm. Kan ikke ha den i fanget. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Bare husk å si at du reklamere,ikke bland garanti og reklamasjon. Kontakt di du kontaktet angående laderen så ordner det seg nok.. Endret 20. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
Motorsahg Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Bare husk å si at du reklamere,ikke bland garanti og reklamasjon. Kontakt di du kontaktet angående laderen så ordner det seg nok.. Da er PC reparert GRATIS av Hp! Så nå går den som ei klokke. Kjøleribba var igjentetta av støv og hovedkortet ble byttet. Takk for tips Taz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå