Gå til innhold

Datanerd vil komme i form - Trenger alvorlig hjelp!


Byte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger treningsstudio for å bli noe særlig sterkere og øke i muskelmasse.

 

 

gi meg ÉN god grunn for at man TRENGER treningsstudio!

 

Er du helt idiot? Hvorfor skal ikke man spise kokt? Gi meg en god grunn til at han skal spise det rått.

 

det smaker bedre, går fortere å å få ned.

 

Med mindre du har en olympiastang og 100+ kg løsvekter, knebøy rack etc. liggende hjemme vil jeg si du trenger ett treningsstudio. Ellers blir det bare sånn halveis-styrketrening som mangøer progresjon.

Lenke til kommentar

Jeg har "hørt" at forsvaret kan gjøre menn av mus :tease:

 

Så... Snakk med sposrtsoffiseren og forklar hva det er du ønsker. Han kan hjelpe deg mange ganger flere enn vi her inne NOEN gang kan... Rekruttleire har gode sportsoffiserer og sportsasser i massevis :)

 

1.Til de som har tjenestegjort, hvordan er treningsrommene på de forskjellige leirene? og er det noen til stede som kan hjelpe nybegynnere som meg selv?

De fleste leire har en gym ja, og disse er som regel gode nok :)

 

2.Hva bør jeg få i meg av mat? konkrete eksempler som div kjøttpålegg, frukter osv

Her kan du igjen spørre sportsoffiseren der du kommer.

 

3.Kosttilskudd, hva anbefalere dere?

Du kan bruke proteintilskudd, men det trenger du KUN om du ikke får i deg nok proteiner gjennom maten i leiren.

 

4.Har sett mange fettforbrennings produkter på div. internettsider som selger kostilskudd, virker de? og er det anbefalt å bruke de?

Det finnes INGEN sunne alternativer, alt er bare juks fra ende til annen.

 

5.Hvilke øvelser anbefales for nybegynnere som vil øke i muskelmasse og forbrenne fett?

Det er generelt vanskelig å gjøre begge delene om du ikke har mulighet til å legge opp livet ditt rundt dette, noe som blir vanskelig i militæret :p

 

6.Finnest det noen gratis guider som forklarer hvordan jeg utøver forskjellige øvelser? (jeg vil helst unngå å skade meg pga en eller annen dum feil)

http://www.mensworkoutguide.com/home.html

http://stronglifts.com/

http://www.scoobysworkshop.com/index.htm

Lenke til kommentar

Sunn fett ala Omega3 skal virke litt fettforbrennende, ironisk nok =)

Angående idrettsasser, så er det skjeldent at de har noe spes peiling på vektløfting og muskelbygging.

Ihvertfall de jeg har sett, så er nesten alle av de flinkere i idrett ala spinning, fotball, håndball, løping og den rettningen der.

Lenke til kommentar

Hvordan skal du få tid til dette i forsvaret? Er ikke den meste av den "obligatoriske" tiden fysisk uansett? Når broren min tjenestegjorde sov de lite, spiste lite og alle som var "trente" för opptaket mistet masse de hadde bygd opp.

 

Hvordan skal du få tid til dette i forsvaret? Er ikke den meste av den "obligatoriske" tiden fysisk uansett? Når broren min tjenestegjorde sov de lite, spiste lite og alle som var "trente" för opptaket mistet masse de hadde bygd opp.

Lenke til kommentar

Hvordan jeg skal få tid? vel ettersom jeg har forstått det så er ikke luftforsvaret den grenen hvor man er mye ute i felt o.l, en venn av meg var inne for noen år siden og han sa at det var forferdelig mye dødtid, han forklarte det på den måten at det var mere som en jobb fra 6 - 3 og resten var fritid.

 

Det er helt klart at det kan være fullstendig annerledes, jeg kan ikke si så mye for jeg har veldig lite peiling. Men jeg vet utifra min fysiske form at en tjeneste som f.eks baseforsvar er helt uaktuelt, det tror jeg befalet kommer til å være ganske enig i med. Så om det blir som å ha en jobb fra 6 - 3 eller hva det nå var, så har jeg ganske mye tid til å få gjort forskjellig :)

Lenke til kommentar

Forsvaret er alt fra resepsjon til marinejegere. Så du må ikke sammenligne de ahrde grenene med vanlig førstegangstjeneste.

I det fleste tjenester så er rekrutten mest hektisk, men etter det så får man mer fritid og roligere dager.

Spesielt på Madla. Litt vanskelig å opprettholde et egen kosthold i militæret, da du spiser det du får. Men det går fint an å spise sunt for det om da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...