Gjest Forvirret Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja dere har en god del gode meninger her^^ Det var sent og jeg liker smilefjes veldig godt. Det jeg mener jeg bør gjøre framover er å kjempe for forholdet. Jeg er kjempeglad i ho og har det ikke godt med meg sjøl nå. Ho har faktisk vurdert å slå opp med meg. Og det forstår jeg fullt og helt. Om jeg hadde vært i hennes posisjon så hadde eg slått opp for lengst. Men det er bare min mening. Det er dumt det som har skjedd og jeg angrer veldig. Samvittigheten er ikke på topp. Men kansje det ble til det bedre? Nå har jeg jo støttet henne fullt og helt i mange tilfeller, men dreit som sagt på draget på festen. Er klar over at eg har "draget", men kan vel ikke kalle meg player for det. Nå vet ho jo at ho må kjempe litt hardere for å beholde meg. Og jeg må kjempe minst like mye selv. Jeg vil gjerne forsette og være venner om det skjærer seg. Jeg kommer alltid til å være glad i henne og kommer til å forsette og støtte henne! Håper alt ordner seg til slutt og at me forsatt er i lag når alt kommer til alt :!: Lenke til kommentar
Gjest Solomon Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Vetse jeg har hørt, slik du nå velger dine ord så høres du minst av alt oppriktig ut. Du tror nok selv på dette nok til å lure både deg og hun, så du mener ei med store psykologiske forsturrelser og spisevegring må kjempe litt hardere for å beholde deg? Si meg... har du gått på noen medisiner som gjorde ditt følelsesliv helt flat og synes den kontrollen i ettertid faktisk var kul? Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Du skulle holdt kjeft. Hadde jeg vært dama di så hadde jeg foretrukket at du holdt kjeft. Nå kommer hun til å mistro deg for alltid. Så løgn er det beste middelet i denne situasjonen? Det er det jeg hadde foretrukket som sagt. Heller lykkelig uvitende om en løgn enn ulykkelig ærlighet.Om det hadde kommet frem uansett så hadde jeg selvsagt foretrukket at det kom fra personen selv. Så det du sier, Lars, er at det er bedre og ikke si noe i det hele tatt? Hva hvis forholdet blir seriøst, og de holder i 5-6 måneder. Også får plutselig dama hans vite om det. Hvordan ville hun ha følt seg? jo, hun hadde tenkt at hun har hatt et forhold basert på løgn og bedrag. Er det ikke bedre at sannheta kommer fram med en gang, slik at vedkommende kan ta seg selv sammen og vise han faktisk vil skjerpe seg og ta forholdet seriøst, istede for at dama får vite det senere i forholdet derpå hun føler seg lurt og bedratt av en hun har fått sterke følelses for og bygd tillit til en person som hun kanskje til den tid elske? Think before you shoot, my friend. TS: Det er bra du sa i fra. Det jeg synes du skal gjøre er å tenke deg godt om, nå. Vil du inn i et forhold som kan bli seriøst, eller vil du fortsette som en partyløve? Det jeg syns du burde gjøre er å forbli en partyløve og gjøre det slutt med dama di. Du nevner det at du var den mest sjenerte personen over hodet mulig. Du burde prøve ut det å være singel, få bekreftelse fra jenter om at du er en attraktiv person og rett å slett leve litt på det. Når du da, i gåseøyne har gått lei den livsstilen, og du føler at du vil ha en person å dele hverdagen din med, så kan du gå inn i et forhold. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Selvtillit er det hvert fall ikke mangel på.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Må desverre sei eg blei kvalm av måten du skriv på. Sjølvtilietten er i taket, og skryter så det renner av at du har draget på damene, noko eg absolutt tvilar veldig VELDIG sterkt på, i allefall ikkje med den personligheten du viser i innlegga dine. For hennes skyll, så håpar eg for alt i verden, at ho finn seg nokon andre å bli saman med, nokon som faktisk bryr seg om ho. Det einaste du er ute etter her, er sympati. Patetisk. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gammel er du TS? For meg ser det ikke ut som om du er klar for et forhold i det hele tatt. Det er ikke din oppgave å være "player" på byen og dra damer. Greit nok at du skal kunne gå ut på byen selv om du har ei jente hjemme, men ikke rote rundt med andre jenter. Helt til slutt vil jeg som en del andre kommentere innleggene dine som ser ut som dikt, hvor du missbruker smileys og på toppen skiver dialekt. Det blir mye enklere hjelpe om du skriver skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Forvirret Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Skjønner at dere ikke syns jeg er klar for forhold enda. Dere har jo ikke fått all informasjonen, men nok. Ja, eg hadde passet som "player" og hatt det gøy, men er så utrolig glad i henne:) Er tross alt den viktigeste personen i livet mitt akkurat nå. Jeg har skuffet både meg selv, henne og andre og jeg liker ikke personen jeg er i ferd med å bli. Så neste steg blir å finne ut hva jeg virkelig vil i livet mitt. Er 18 og har aldri hatt dame før. Og ja sjøltilitten er det ikke mangel på, må dempe meg et par tusen hakk så klarer jeg meg Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ut ifra det jeg har lest så høres du ut som en grei fyr som virkelig har dummet seg ut. Det du gjorde er helt uakseptabelt! Men du har prøvd å gjøre det beste ut av det og prøver å vinkle det sånn at det ikke ser så gale ut likevel. Det er bra at du har sagt ifra det krever en del mot og sunn fornuft. Flott at du og damen vil forsette og kjempe for forholdet deres. Om dere lykkes så blir dere begge sterkere personligheter og får en god erfaring med på kjøpet Uansett så tror jeg at du bør roe ned egotrippen du er på akkurat no og finne ut hvem du har lyst å være akkurat nå :!: Lykke til! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tror vi fant trådstarter sin bruker over her.. Eksakt samme skrivemåte, prøver å skrive bokmål, men drar i noen dialekttyper her og der, smileys og fra utenfor Hordaland. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 næh, ts hadde en litt bedre diktform. Seriøst, du skrive strofer jo.. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde sex med en dame når jeg nettopp hadde begynt med dama mi, va så drita full at jeg ikke forsto hvor jeg var når jeg våkna opp, huske bare at når jeg så dama ligge ved siden av meg at jeg hadde jo pult ho, huske bare litt av sexen, hehe, jeg ringte dama og fortalte at jeg har gjort noe jeg ikke hadde gjort hvis jeg ikke hadde vært så full, hu spurte bare, hvor er du? så fant jeg ut kor jeg va, va heldigvis ikke langt ifra kor hu bodde, så ho sa vi møtes i gapahuken, for dit, beklaga, ordna opp, fikk en sug (uten og ha vaska meg engang) og det va første gangen hu svelget, så gikk jeg tilbake dit og henta lommeboka mi, som jeg hadde glemt, også hjem, det var for 4år siden, er enda ilag med ho, hadde ikke klart og holde det hemmelig, klarer ikke sånt :s Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vil begynne med å si at jeg synes 98% av førstepost var unødvendig. Du kunne gjort det så enkelt som dette: "Er en gutt på rundt 19 år som har vært sammen med en jente i en måned nå. Vi har hatt det veldig bra sammen i denne perioden og jeg er veldig glad i henne. Jeg var på byn hin dagen, og kom dessverre til å kline med en tilfeldig jente to ganger. Deretter ringte jeg til kjæresten og fortalte henne om ugjerningen min. Hun har nå tilgitt meg. Jeg var full og det var ikke meningen å kline med jenta. Men, det jeg lurer på, synes dere dette kvalifiserer som utroskap?" Ja, du var utro. Nei, alkohol er ingen unnskyldning. Jeg synes det er respekt at du sa ifra til kjæresten din, selv om jeg tror at jeg ikke ville gjort det samme. Ser på dette som et uhell uten betydning, men som fint kan ødelegge hele forholdet om kjæresten får vite om det. Derfor. Får kjæresten vite om det uansett ville jeg fortalt det til henne selv. Enig med L4r5 på dette punktet. 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Helt enig azzz Dette liker vi! næh, ts hadde en litt bedre diktform. Seriøst, du skrive strofer jo.. Brukeren sendte meg melding med at det kunne ha vært de to siden de satt på samme nett. Det får meg til å undre i hvert fall. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vhat just happened? Du skrev what med v, that's what happened. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Her er jeg grunnleggende uenig med deg. Om kjæresten min gjorde noe sånt, så vil jeg faktisk vite, fordi jeg ikke ønsker å være sammen med noen på feil premisser. Og ja, jeg hadde helt klart sett dette som utroskap, og jeg ville nok kasta fyren på dør. Snakk om respektløshet. Hva med å være ærlig og la dama bestemme hvem hun egentlig vil være sammen med - en som er utro eller ikke? Og siden dette skjedde på byen, så er det heller ikke utenkelig at hun kan finne ut av det, ergo vil det bli ekstra pinlig og smertefullt for henne i senere tid. Ikke nok med at han gjør slike ting, men han har bevisst løyet om det? Snakk om å respektere dama si.(..) Or I forgot, hadde man respektert dama si så hadde man vel ikke gjort dette i utgangspunktet. Veldig bra skrevet og jeg er helt enig med deg. Jeg foretrekker i alle fall å få vite om ting isteden for å leve i "lykkelig" uvitenhet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er langt vanskeligere å finne en bra dame og holde på henne, enn å være "player", så jeg forstår meg ikke helt på skryten din. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Om du husker det som skjedde så var du også edru nok til å ha vettet i orden, så fylla har skylda kan jeg ikke akkurat påstå. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Utro - du klina jo med ei annen dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå