plumbum_pb_bly Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg vil spille Gravitation på PS3. Går det an? I så fall: Hvordan gjør man det? Edit: Takk til den som endret emnetittelen slik at det ble umulig for alle som ikke vet at Gravitation er et Net Yaroze-spill å hjelpe meg. Endret 12. juli 2010 av benchmeister Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det har jeg også lurt på. Savner det spille. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Yaroze ? Er ikke det utvikler versjonen av PSX ? Så hva slags format er det på dette Gravitation spillet ? CD ? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Yaroze ? Er ikke det utvikler versjonen av PSX ? Så hva slags format er det på dette Gravitation spillet ? CD ? Det var på en demo-cd ("Euro Demo 43" tror jeg det var.) Jeg har ikke cd-en. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så hvordan hadde du tenkt å få spillet over til en PS3 da ? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Hvorfor tror du jeg laget denne tråden? Fordi jeg hadde spillet på en cd, og en plan for å få overført det til PS3-en? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du må nok ha plata fysisk for at det skal være noe sjans for å få det til å fungere på en PS3. eBay kanskje. Du greier nok også å finne en iso av plata på nettet med litt kreativ søking. Men for å spille spillene da tror jeg at du må ty til en PSX emulator på PC. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvorfor tror du jeg laget denne tråden? Fordi jeg hadde spillet på en cd, og en plan for å få overført det til PS3-en? Du laget tydeligvis tråden for å komme med spydigheter når folk faktisk prøver å hjelpe deg. En høflig tone får deg mye lenger enn spydigheter. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Hvorfor tror du jeg laget denne tråden? Fordi jeg hadde spillet på en cd, og en plan for å få overført det til PS3-en? Du laget tydeligvis tråden for å komme med spydigheter når folk faktisk prøver å hjelpe deg. En høflig tone får deg mye lenger enn spydigheter. Jeg ga ham +1 for det flotte svaret under spydighetene mine. Det må da være høflig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det kan hverken eg eller han vite at det var DU som (denne gangen) ga ham +1 Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ser ut som om du kan laste ned den eurodemoen her http://www.snesorama.us/board/showthread.php?t=4118 hva med å skaffe seg en PS1 igjen og spille der? 1 Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Takk for hjelpen til alle som har bidratt. Jeg har allerede en PS1, men den har dessverre ingen fungerende kontrollere Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Takk for hjelpen til alle som har bidratt. Jeg har allerede en PS1, men den har dessverre ingen fungerende kontrollere nye kontroller til PS1 kan skaffes for en hundrings fra Ebay, hvis du ikke har brukerkonto på ebay + paypal etc, så send meg en PM så skal jeg bestille en for deg. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei har funne ut hva det heter. Søk på gravity crash på ps store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå