IntelAmdAti Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg sitter fast i red faction, jeg har kommet til ett sted der jeg skal svømme i en stor underjordisk hule, men her er det en robot som seiler rundt og skyter snowman-søkende raketter så jeg kommer ikke forbi. jeg har prøvd å skyte den med alle pistol kulene (kun den som virker under vann) men det tok ikke noe særlig skade av det. hvordan kommer jeg videre? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Før du går ned i vannet finner du en bryter, som senker ned en ubåt. Jeg er ikke helt sikker på om du er på det stedet, men viss du er der jeg tror du er er det en bryter du skal trykke på, før du går ned i vannet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vist eg tenker på riktig plass er det et lite kontrollrom på "brygga" som du kan sprenge deg inn i. Derfra kan du gi deg sjøl en ubåt... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 oki takker, jeg trodde det rommet bare var for å hente ammo til snipern i, nå får jeg lete etter noe å sprenge med . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå