KussenX Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei alle sammen! 20 år gammel gutt her som har spilt gitar i rundt 4 år. Er på utkikk etter ett band som trenger en gitarist, eller folk som er ute etter å starte ett nytt band. Helst noe innenfor pop/skate-punk sjangeren og helst i ca samme aldersgruppe som meg selv. Rundt 18-24år kansje... Er ikke ute etter noe veldig seriøst, men kunne godt tenke meg å produsere egen musikk, og kansje spille på noen små arrangemanger innimellom. Har ikke spilt i ett band på rundt ett og ett halvt år og savner det litt så tenkte jeg skulle prøve lykken her. Nivået jeg ligger på ferdighetsmessig er helt middels, og min spesialitet innen musikk er soft acoustic og skate-punk aktig musikk... Jeg vet det er en spesiell blanding, men sånn er det bare Bare ta kontakt hvis du lurer på noe!!! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er desverre 16... hehe Lenke til kommentar
KussenX Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Er desverre 16... hehe hehe... ja blir nok litt stor aldersfoskjell føler jeg Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Stor forskjell, hvorfor det? Kan vel være mage band der ute der det er over 4 års forskjell? Men det er vel kanskje større forskjell mellom 16 og 20 enn f.eks. 28 og 24. Uansett, hadde dette vært i Bergen hadde jeg lett slengt meg på Har spillt gitar i 5 år, men liker meg best som vokalist! Endret 13. juli 2010 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
KussenX Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Ja det er stor forskjell på 16 og 20 vs. 24 og 28... Synd at du bor i bergen da Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Føkk alder! Skal starte i band til høsten i tbg der jeg skal spille med 19-åringer og en på 24! Lenke til kommentar
KussenX Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hehe... Dere får ha lykke til, men jeg VET at det ikke hadde funket for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå