Chevy74 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Eg har etter mange år uten skikkeleg anlegg begynt å vurdere Hi-Fi / Heimekino-anlegg i stova. Dersom dette blir aktuelt må eg sørge for at alle komponentar passar saman estetisk. Ergo er det totalt uaktuelt å ha ein lysegrå knott av ein decoder frå Canal Digital oppå eit fletta nytt og lekkert anlegg. Den største decoderen til Canal Digital er også for smal og er difor uaktuell (i tillegg til at parabol-selskapa sine decodarar har dårleg rykte på seg kvalitetsmessig). Spørsmålet er då: Går det an å få tak i skikkeleg breie decodarar som kan stå oppå eit slikt anlegg? Eg ser at Dreambox har nokre som er nesten breie nok, men dei er framleis eit par cm for smale. Eg var naiv nok til å tru at det var ein standard breidde på alt av lyd- og bilde-anlegg, men der tok eg visst feil :S Kan forresten nemne at eg vurderer eit anlegg ala HarmanKardon AVR260, så ein decoder må ha nøyaktig samme breidde som dette anlegget, eller evt må eg finne eit tilsvarande anlegg som har samme breidde som ein decoder. Det er også viktig at decoderen står i stil til anlegget designmessig. PS, er ny her på forumet, så beklagar dersom dette er posta feil... Lenke til kommentar
Chevy74 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Bump !!! Her var det visst ingen som ville svare nei. Er det ingen andre som er opptatt av estetikk i stova? Eller har alle eit slikt fancy nymotens TV-bord som skjular heile anlegget? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Duger denne kanskje? (klikkbart bilde) Lenke til kommentar
Chevy74 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Takk for forslaget, men den er dessverre langt frå stor nok. Denne har ei breidde på 32cm, mens eit typisk heimekino- /HiFi-anlegg er 43,5cm. Dessutan er den for Riks-TV, og ikkje for Canal Digital Dette betyr at eg må finne meg ein dekoder som er 43,5 cm brei, i tillegg til at den skal ha eit design som passar med dei andre komponentane i anlegget. Eg var innom ein Elkjøp-forretning og forklarte kva eg skulle ha. Selgaren lirte utav seg noko sprøyt om at det er satellitt-selskapa som bestemmer kva type dekoder folk skal ha og at bruk av andre typer var lovstridig og legaliserte piratkopiering. Ein slik dustete haldning gjer meg rett og slett sint. Eg er ein forbrukar som betalar for å sjå på TV, samtidig som eg vil ha muligheten til å velge dei produkta som passar meg. Makan til maktmisbruk!!! Hehe, sorry litt offtopic politisk frustrasjonstale Lenke til kommentar
Chevy74 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Det beste alternativet eg har funne til no er DM8000HD. Denne er 43,0cm brei, men då er den fremdeles 0,5cm smalare enn resten av anlegget Men for å spørre litt annleis: Korleis plasserer folk flest dekoderane sine? Blir dei gøymt vekk bak skapdører, eller aksepterer alle at det ser stygt ut? Er det berre eg som vil at det skal sjå fint ut? Kom gjerne med tilbakemelding på korleis eg kan gjere eit slikt anlegg estetisk vakkert Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det beste alternativet eg har funne til no er DM8000HD. Denne er 43,0cm brei, men då er den fremdeles 0,5cm smalare enn resten av anlegget 2,5 mm på hver side er så lite at det neppe blir merkbart... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Men for å spørre litt annleis: Korleis plasserer folk flest dekoderane sine? Blir dei gøymt vekk bak skapdører, eller aksepterer alle at det ser stygt ut? Er det berre eg som vil at det skal sjå fint ut? Jeg plasserer dekoderen på en hylle, og de 17" eller 43,noe brede Denon-dingsene på hylla over. Jeg lurte også på hvorfor det ikke fantes 17" brede dekodere, da det jo virker som en svært innarbeidet standard for løskomponenter til stereo og hjemmekino, og også DVD- og VHS-spillere (i de dager folk kjøpte slike). Men, jeg kom allikevel til at bredden spiller liten rolle for hvor fint det ser ut - er man pirkete er det ikke nok at komponentene er like brede, de bør også være av samme fabrikat, serie og design for at det skal se helhetlig ut. Og, det er tungt for enheten som står nederst dersom man stabler mer enn to eller tre i høyden. Derfor synes jeg det var genialt å plassere de som var av samme fabrikat og bredde og finish på ei hylle, og dekoderen på en annen. Men, det kan selvsagt føre til at du må flytte eller sette inn ei ekstra hylle, eller kjøpe et et nytt møbel. PS: Grunnen til at dekodere er små, smale og lette, er muligens at de opprinnelig ble designet som "set top" -bokser, beregnet til å plasseres oppå en bilderørs-TV. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå