Offpiste Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 for 3 uker siden fikk eg HX1000W som var defekt fra komplett, sende den tilbake og fikk ny idag. tok å installerte den og tok å slo på pc, bios startet og så slo pc seg av. trykkte den på, men det blir bare svart skjerm, og det høres ut som viftene til skjermkortene går mye fortere en normalt ved oppstart. så tok eg den ut og inn med den gamle og alt virker som før. er den nye psu defekt igjen? for 2. gang?!? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Google hovedkortnavnet ditt + psunavn, og let etter stoff at det f.eks. ikke er kompatibelt/dårlig kombi. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du bruker bare kabler som var med den psu'n ja?? Det er jo ingen standar på pluggene å pinne rekkefølge.. Bruker du en kabel fra en annen psu kan det føre til att du ikke får oppstart. Jeg tok en sata strømkabel fra en ocz å testet på en silverstone. Det passet men kablene er ikke i samme rekkefølge. Og da starttet den ikke opp. Bare svart skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå