Fradrik Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei. Min samboer har vært uheldig og sølt litt hårfarge på baderomsgulvet. Dette har satt seg godt i fugene. Hvordan får man bort dette? Har prøvd med jif skurekrem. Malingsfjerner, funker dette kanskje? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Du kan bland opp litt fugemasse med samme farge og stryke over de fugene det gjelder med ny fugemasse. Det fjerner jo ikke flekkene men burde friske opp fugene så det blir borte. Bare og bruke fingertoppen og stryke ivei. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 vil si meg enig med vidarkri. Hårfarge har så sterke pigmenter, at jeg trur du aldri kommer til å klare å vaske det bort, fra en så sterkt sugende overflate, som fuger faktisk er. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) For å få fugemasse til å sitte og ikke dette av etter kort stund må fugene skrapes ned til minimum halvparten av flis tykkelsen... Du kan prøve og vaske fugene med syre. Det vil "brenne" bort øverste laget med fug, så hvis ikke fargen har trukket langt ned er det en mulighet.. Jeg har best erfraing med syrevask basert på fosforsyre.. Feks: http://www.filachim.com/dk/produkter/deterdek.html?materiali= Evnt avslutt med denne så kan det hende at du slipper dette en gang til http://www.filachim.com/dk/produkter/fugaproof.html?materiali=altri materiali Endret 12. juli 2010 av eimo99 Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Bare for å oppdatere; Jeg fikk bort fargen! Brukte Cullit Bang. Lot det virke i 30 minutter, skylte av. Som de sier; "Bang, og smusset er vekk!". 1 Lenke til kommentar
Karin80 Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Hvilken type Cillit Bang brukte du? Ser de har så mange ulike typer.😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå