Merethe_L Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har vært å kjøpt meg denne tlf idag. Har nå sittet over 1time for å prøve å forstå den;P Så da tenkte jeg at jeg kunne jo spørre her om litt hjelp! Er vel endel som har den... F.eks kontaktene, de lagret jeg på sim før jeg tok sim kortet over, og kontaktene er nå helt hult etter bulter (f.eks Ole Normann er blitt til Normann;Ole/1) Hva gjør jeg for å fikse det..?? Ikke får jeg til å fylle ut de 7 home sidene (med klokke og vær og det..) Tastelåsen, må en da trykke på den av knappen? Og trykke på den igjen for å få skjermen på igjen? Vekkeklokke?? Kommer sikkert med masse mer etterhvert...:S Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har vært å kjøpt meg denne tlf idag. Har nå sittet over 1time for å prøve å forstå den;P Så da tenkte jeg at jeg kunne jo spørre her om litt hjelp! Er vel endel som har den... F.eks kontaktene, de lagret jeg på sim før jeg tok sim kortet over, og kontaktene er nå helt hult etter bulter (f.eks Ole Normann er blitt til Normann;Ole/1) Hva gjør jeg for å fikse det..?? Ikke får jeg til å fylle ut de 7 home sidene (med klokke og vær og det..) Tastelåsen, må en da trykke på den av knappen? Og trykke på den igjen for å få skjermen på igjen? Vekkeklokke?? Kommer sikkert med masse mer etterhvert...:S oh du har fått deg en android tlf, og ikke har helt snøring. velkommen til den beste verden av mobiltelefoner da:) svarer raskt i dag, men det lureste du gjør, er å knote litt rundt selv, og se masse videoer på youtube. der får du mange tips:) bare skriv htc desire i søkefeltet og se på masse filmsnutter:) Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Kontakter: Anbefaler deg å ikke importere fra SIM, men heller legge de inn i google contacts. Blir mer ryddig da. Homescreens: Trykk på "+" i høyre hjørne for å velge hva du vil legge til. For å fjerne noe holder du fingeren på det du vil fjerne ei lita stund før du drar det ned i søppelbøtta. Tastelås: Ja, du må trykke av/på-knappen. Vekkeklokke: Trykk på pila nede i venstre hjørne for å få fram lista med programmer. Velg "Desk clock", når du er inne i applikasjonen trykker du på skjermen for å få fram menyen, trykk på vekkeklokka nede for å få fram alarm-funksjonen. Edit: Fullstendig manual for HTC desire finner du her: http://www.htc.com/no/userguide.aspx?p_id=312 (kun 210 sider hihi) Endret 11. juli 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Merethe_L Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Har vært å kjøpt meg denne tlf idag. Har nå sittet over 1time for å prøve å forstå den;P Så da tenkte jeg at jeg kunne jo spørre her om litt hjelp! Er vel endel som har den... F.eks kontaktene, de lagret jeg på sim før jeg tok sim kortet over, og kontaktene er nå helt hult etter bulter (f.eks Ole Normann er blitt til Normann;Ole/1) Hva gjør jeg for å fikse det..?? Ikke får jeg til å fylle ut de 7 home sidene (med klokke og vær og det..) Tastelåsen, må en da trykke på den av knappen? Og trykke på den igjen for å få skjermen på igjen? Vekkeklokke?? Kommer sikkert med masse mer etterhvert...:S oh du har fått deg en android tlf, og ikke har helt snøring. velkommen til den beste verden av mobiltelefoner da:) svarer raskt i dag, men det lureste du gjør, er å knote litt rundt selv, og se masse videoer på youtube. der får du mange tips:) bare skriv htc desire i søkefeltet og se på masse filmsnutter:) Nei, en gang må vel bli den første for alle... Kontakter: Anbefaler deg å ikke importere fra SIM, men heller legge de inn i google contacts. Blir mer ryddig da. Homescreens: Trykk på "+" i høyre hjørne for å velge hva du vil legge til. For å fjerne noe holder du fingeren på det du vil fjerne ei lita stund før du drar det ned i søppelbøtta. Tastelås: Ja, du må trykke av/på-knappen. Vekkeklokke: Trykk på pila nede i venstre hjørne for å få fram lista med programmer. Velg "Desk clock", når du er inne i applikasjonen trykker du på skjermen for å få fram menyen, trykk på vekkeklokka nede for å få fram alarm-funksjonen. Edit: Fullstendig manual for HTC desire finner du her: http://www.htc.com/no/userguide.aspx?p_id=312 (kun 210 sider hihi) Tusen takk for svar! Skjønner mer og mer etterhvert som jeg tester den ut;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå