minor Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei For noen år siden fikk jeg en akutt muskelbetennelse i en muskel på forsiden av høyre skulder. siden den gang har jeg fått betennelse i samme muskel flere ganger. Noen som har erfaringer om behandling, kjerringråd eller forebygging av slike betennelser? Takk for svar Lenke til kommentar
anitaL Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hei. Vel, det er jo tabletter for muskelsmerter/betennelse, som f.eks Voltaren/Diclofenac, Ibux/Ibuprofen. Ibux kan kombineres sammen med Paracet. Vil du ikke ta tabletter, så finnes det betennelsesdempende/smertestillende salver/kremer. Tigerbalsam, Eisgel eller Mentholatum blir også brukt. Disse virker avkjølende. Men jeg ville kanskje tatt en tur til legen for sikkerhets skyld Lykke til! Mvh Apotekteknikeren Endret 19. juli 2010 av anitaL Lenke til kommentar
V_B Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ta deg en tur til legen og be om å få gå til fysioterapaut. Fikk betennelse i skuldren grunnet idrett i ungdommen, og den sitter fremdeles (6 år etter skaden skjedde). Tror det beste du kan gjøre er å forebygge at skaden ikke skal utvikle seg til kronisk. Lenke til kommentar
Sansj Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kjæringråd! - Smår tigerbalsam 2 til 3 ganger dalig over betennelses området + evt. aluvera or whats its name Lenke til kommentar
Anders070 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Viktigste er nok å få behandling for det. Alternativ til egenbehandling er Trigger Wheel fra www.thestick.no, da kan du ta noe selv, gjerne i tillegg til fysio. De har også andre produkter som kan være til hjelp. Har hjulpet meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå