Thumose Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei! Samboer har kjøpt seg ny telefon og skal overføre bilder og slikt fra sin gammle telefon. Det er en SE G900 og touchscreen har sluttet å fungere på den, så får ikke kopiert over til minnekortet. Men når telefonen kobles til pc får vi bare tilgang til minnekortet og ikke til det som ligger på selve telefonen. Har noen vært borte i dette før? jeg får til å ta backup av alt på den via PC Suite for SE, og da ser det ut som han tar backup av bilder også, men klarer ikke finne disse på pc'n, og om jeg i det hele tatt kan finne din på denne måten. Håper noen har noen kloke svar, tenkte ringe SE kundeservice men må vente til mandag. Mvh Thumose Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Prøv å ta backup med MyPhoneExplorer: http://www.fjsoft.at/en/ ELlers ville jeg prøve å se om det finnes programopdatering til telefonen med sonyericsson Update Service. Link finner du på www.sonyericsson.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå