Vidunderbumm Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg skal da bestille klær nå i slutten av Juli når jeg får lønn, men jeg trenger litt hjelp angående plagg, fargekombinasjoner, hva jeg kan bruke de med, etc. Det jeg skal kjøpe er chinos, cardigans, t-shirts og kanskje nye sko. Disse er hva jeg har lagt i handlekurven hittil, men som sagt, blir ikke å bestille før slutten av Juli. Elvine Slimson deep blue, 799 kr. Link Minimum elton khaki chinos Link Disse er fra zoovillage.com Svart Cardigan fra Laredoute.no Link Grå Cardigan fra Laredoute.no Link Hvit v-hals t-shirt fra Laredoute.no Link Det er da dette jeg har kommet fram til nå, men så leter jeg etter deres meninger, hva kunne jeg heller kjøpt? Hvilke fargekombinasjoner? Hvilke sko ville passet til? Etc, etc... - Vidunder, PS: Lagde ny tråd da jeg ikke fikk noe svar i "Mote Cafeen". Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Ville heller gått for en v-hals tee uten knapper 1 Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Den gråe Cardiganen i starttråden eller denne; Denne koster litt mer, men ble litt usikker. Planen var å bestille 2 cardigans, en i svart og en i grå. Vad tycks? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg synes det er penere når cardiganen har litt mindre "utringning", sitter litt strammere og ikke har slike "vikarlærerlapper" over albuene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg likte cardiganen som hadde "pads". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg likte cardiganen som hadde "pads". Samma her. Definitivt den peneste cardiganen i denne tråden. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Er enig der, men hva med resten av klærne? Burde jeg lete videre eller er de okei til den prisen de har? Jeg syns buksene var jævlig digge da Endret 12. juli 2010 av Vidunderbumm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Syns egentlig alt ser greit ut. Basis plagg som er kjekt å ha i skapet. Lenke til kommentar
wilson65 Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Du skrev du kanskje skulle ha nye sko Chinos funker fett sammen med converse Har hvite lave converse selv og digger dem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2010 Converse er kurant, men litt kjipt siden alle har det. Hva med plimms eller loafers i stede for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå