vggi Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Tenkte jeg skulle laste ned noen filmer og lurer derfor på hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents? Endret 10. juli 2010 av vggi Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopierte filmer er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere posten din slik at du kun spør om hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents, som i seg selv ikke er ulovlig. Har du prøvd µTorrent? Mange mener dette er den beste klienten (for Windows) når det kommer til torrents.. Lenke til kommentar
vggi Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopierte filmer er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere posten din slik at du kun spør om hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents, som i seg selv ikke er ulovlig. Har du prøvd µTorrent? Mange mener dette er den beste klienten (for Windows) når det kommer til torrents.. Er innlegget ordnet slik du tenkte nå? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopierte filmer er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere posten din slik at du kun spør om hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents, som i seg selv ikke er ulovlig. Har du prøvd µTorrent? Mange mener dette er den beste klienten (for Windows) når det kommer til torrents.. Er innlegget ordnet slik du tenkte nå? Det ser OK ut nå ja. Du har forøvrig fått svar på det også Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er innlegget ordnet slik du tenkte nå? Mye bedre, takk for rask respons! Hvis ikke µTorrent passer dine behov, kan du jo ta en titt på denne listen fra Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå