Gå til innhold

Hvor er det best å laste ned filmer?

vggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopierte filmer er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere posten din slik at du kun spør om hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents, som i seg selv ikke er ulovlig.

Har du prøvd µTorrent? Mange mener dette er den beste klienten (for Windows) når det kommer til torrents..

Lenke til kommentar

Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopierte filmer er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere posten din slik at du kun spør om hvilket program som egner seg best til nedlasting av torrents, som i seg selv ikke er ulovlig.

Har du prøvd µTorrent? Mange mener dette er den beste klienten (for Windows) når det kommer til torrents..

Er innlegget ordnet slik du tenkte nå?

Lenke til kommentar

Er innlegget ordnet slik du tenkte nå?

Det ser OK ut nå ja. Du har forøvrig fått svar på det også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...