kandinsky Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 42 poeng sålangt. Skuffa over noen valg, men helt greit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bytta ut Drogba for Rooney i siste sekund nesten fordi jeg trodde Drogba ikke kom til å starte pga skade. epic win Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Rooney valgt her pga skaden til Drogba. Fucking hell. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 46 poeng så langt. Irriterende å se Albrighton med minimum 8 poeng på benken min, men men. 3 Man Utd og 1 Arsenal igjen. Kan bli greit med poeng. Henger ok med hvertfall noe som er viktig i de første rundene. Samt at alle spillerne mine spiller og få gjorde seg bort. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 18p med 4 spillere i aksjon. Greit nok. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 62 poeng hittil! Malouda og Drogba (som kaptein) gjorde susen i dag Har Reina, Torres og Fabregas igjen denna runda. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Glemte å fikse laget mitt før runden startet, så Darren Bent satt på benken mens Jody Craddock og Chung-Yong Lee var på banen. Fikk 13 poeng. Yay. Kan trøste meg med at jeg har tre Arsenal-spillere på laget som alle kommer til å spille i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 37 med fire spillere igjen. Fikk inn Anelka rett før runden, for Drogba skulle jo ikke spille. Og dette er også siste gang jeg har noen Wigan-spillere i elleveren... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg hadde Dawson og Bale på benken Siden Bosingwa og N'Zogbia ikke spilte kommer de nok inn vil jeg tro. Drogba blir for min del ut sesongen med mindre han får skader eller noe, must have. Spent på Fabregas/Man Utd som jeg har igjen. Akkurat nå håper jeg Fabregas ikke spiller og får inn Albrighton istedenfor, men om Fabregas spiller og scorer er alt greit. Endret 14. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Utrolig tidlig da. Gikk det sæ jævlig i går? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Veldig dumt å bruke wildcard tidlig, du kommer til å trenge det en annen gang. Husker godt ifjor da alle nesten alle kampene ble utsatt grunnet snø. Om man var virkelig uheldig kunne man stå igjen med nesten ingen spillere. Jeg kommer til å bruke wildcard når jeg virkelig trenger det. Altså når jeg har så mange spillere som ikke spiller/har vanskelig kamp at jeg må bytte for å få poeng. Jeg er egentlig ganske fornøyd selv med 53 poeng(med 4 igjen) som er en ok score, for alle spillerne mine spiller og er friske. Kan heldigvis følge planene mine selv med 1 transfer ekstra jeg kan bruke på hva som helst. Fortsatt litt irriterende at jeg ikke startet med Albrighton, men ellers er jeg veldig fornøyd. EDIT: Cesc spiller ikke idag ifølge rapportene. Inn kommer Albrighton! Endret 15. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Det er stort sett best å bruke wildcard tidlig om man ser at man helst skulle ha bytta 4-5 spillere. Brukte det etter andre runde i fjor. Sjelden at en får så mange skader / suspensjoner på laget at det blir noe problem. Denne sesongen får man jo også et ekstra wildcard i januarvinduet. Fint om Cesc ikke spiller, da får jeg inn Baptiste og +12 poeng. Endret 15. august 2010 av stonebro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Man vil jo få et ekstra wildcard i januar, så det er vel egentlig ikke verdens ende om man har brukt det nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Og dette er også siste gang jeg har noen Wigan-spillere i elleveren... :!: Faen at jeg ikke hadde Drogba. Har 46 poeng så langt, 3 spillere igjen. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fornøyd med 58 før utd har spillt... Angrer på at jeg ikke valgte Drogba som kaptein. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Har glemt hele laget mitt (som bare er kopiert fra ett eller annet innlegg herfra), blir gøy å logge inn å se hvordan det ligger an nå. Edit: Oij. 65 poeng. Ikke galt. Hadde Drogba som kaptein faktisk ^^ Da er det bare håpe Rooney spiller i kveld og bøtter inn Endret 16. august 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bra det ikke bare er jeg som bytta ut Drogba. Har forøvrig Rooney som kaptein, men føler meg virkelig ikke sikker på scoringer etter dem makabre VM oppvisningen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 28 poeng bare, men jeg har spart kruttet til i kveld med tre offensive United spillere. Viva Nani i aften. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hadde forventet Antonio Valencia etter skrytet du har gitt han. Har han hvertfall selv, og satser på et par assist derfra. Morsomt lag du har fått siden du har unngått å kjøpe filth. Beundrer forsøket, men tviler på at det hjelper deg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå