Vamos Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Akkurat det samme som meg, Hille. Topp 3145 nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Akkurat det samme som meg, Hille. Topp 3145 nå. Dæven døtte. Du gjør det bra! Glemte forøvrig å bytte spillere denne uka, men fikk 66 I'm happy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 54p. Skuffende. Ble riktignok reddet av emergency-kapteinen Kuyt, ellers hadde denne runden vært helsvart! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hell yes. Suarez ordnet meg halvparten denne runden. Nok et bra kapteinsvalg, som reddet meg fra en fatal runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg hadde av en eller annen grunn valgt Andy Carroll... Har tapt mye på kapteinsvalgene i det siste. 2. plass er ikke så verst det da. I min første fulle sesong. Tar det neste år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Wildcardet brukt. Ligger foreløpig på en 7. plass, men 2. plassen er absolutt innen rekkevidde. PIG Baines - Vidic - Hughes Kuyt - Maxi © - Yaya - Valencia Suarez - Odemwingie - van Persie Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Uten Adam i dag skal man slite med OK totalsim. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Loool, PIG i mål. 16p så langt, ser ut som at Pool-spillerne må redde meg denne runden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Dette er triste saker. Byttet ut Hangeland i går etter å ha hatt han i mange runder. Hva følger han opp med? Jo, holder nullen OG putter TO mål... Legger også merke til at maskineriet til Pool stoppet opp med en gang jeg valgte tre av spillerne deres. Faen at jeg ikke har brukt denne taktikken oftere, skal i hvert fall huskes til neste sesong! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Faen blir rart med dette spilelt her neste år uten West Ham. Jeg hadde faen meg Carlton Cole fra starten av sesongen... Da vinner jeg hvertfall om 1 år da. Greit å bli nummer 2 i år. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 At jeg fikk inn N'Zogbia til Wigans avgjørende 4-3-match er understreket under 1. plassen min. Konge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har gått dårlig med meg her, men hadde en god runde nå. 80pts er ikke så ille. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 En svak sesong for min del avsluttes i dag. Hart Baines - Vidic - Ridgewell Kuyt - Maxi - N'Zogbia © - Valencia Suarez - Odemwingie - Ba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå