Latias Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Foster Vidic - Skrtel - Ridgewell Kuyt - Nasri - Yaya Toure - Nani Berbatov © - Judas Hennessey - Clichy - Beckford - Djourou Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Rakk fristen i dag!!!! Foster Evra - Luiz - R Johnsen Adam - Jarvis - Young - Nasri - Nani Berbatov © - RVP Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Robinson Luiz - Baines - Bardsley - Dawson Nani - Lampard © - Hitz Tevez - Van Persie - Carroll Green - Smalling - Adam - Walcott Føler at benken kommer til å bite meg i ræva idag. Vanskelig å velge lag denne uka. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Helt grei benk. Hadde ikke ventet at Smalling skulle starte, dumt av meg. 54 poeng, med Tevez og Carroll igjen. Lurer på hvorfor jeg kjøpte Carroll egentlig. Har byttet spillere og tatt hits i flere uker på rad nå. Ingen bytter til neste gang tror jeg. Etter et langt run med masse bra kapteinsvalg, har jeg gått på 2 smeller nå, med Van Persie og Lampard. Lurer på hvem av dem jeg skal velge til neste uke, vanskelig å velge. Det siste jeg kunne tenke meg denne helgen, er hvertfall at Lillestrøm og Rosenborg spiller uavgjort. Gud forby! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sorry, du var for sen denne gangen, Maefteda. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 For sen til hva? Kom akkurat tidsnok! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Haha, Parker. Var det ikke du som også tippet rett på topp 3 i VM? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 EN gang til Maefteda og du sliter i påsken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Kjører på med ni røde denne runden! Foster Clichy - Vidic - Skrtel - Ridgewell Kuyt - Nasri - Meireles - Nani Berbatov - van Persie © Hennessey - Yaya Toure - Beckford - Bardsley Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) WC nummer 2 er slengt på bordet. 7DGW. Nå skal jeg sikre seieren i ligaen! Cech Luiz-Baines-R Johnson Adam-Nani-Malouda-Walcott-Gardner Rooney-RVP© Endret 16. april 2011 av Vamos Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Green Smalling - Luiz - Baines Nani - Lampard - Walcott - Adam - Hitz Van Persie - Carroll Robinson - Dawson - Bardsley - Tevez Ingen bytter denne runde, så satser på litt DGW neste uke med 2 gratis bytter og 1 hit muligens. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ganske godt fornøyd med 43 poeng, 1 foran Aunmo, ettersom jeg ikke gjorde noen bytter, mens han tok WC. Nå har du 2 "spillere" mer igjen enn meg, med tanke på DGW, men på en annen side har jeg 2 frie bytter til neste runde. Etter en kjip fotballhelg eller, ville det forresten vært utrolig kjipt om Vålerenga skulle slå Lillestrøm idag. Spesielt 8-0... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Fantastiske 15 poeng denne runden. Fint jeg ga opp for lenge siden 7 spillere av de utvalgte 11 har ikke spilt i det hele tatt. Har N'Zogbia på benk, får vel poengene for ham, men i kristus' navn, så dårlig FPL-sesong har jeg ikke hatt siden jeg begynte med dette her. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 59 poeng hittil er jeg fornøyd med. Rooney klikker garantert mot Newcastle. Chelsea vinner også lett hjemme. 35 poeng til er innenfor rekkevidde. 7 Luiz, 6 Cech, 10 Rooney, Gardner 1 R Johnson 4 RVP, 2 Walcott, 5 Nani. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 45p med åtte spillere igjen. Kuyt, RvP og B'ham-forsvaret med poenga. Innser nå at jeg kanskje burde ha kjørt på med et par CFC-spillere pga. 2xGW, lett å være etterpåklok. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 46 poeng over de to siste dagene. Totalt 106 poeng. WC gikk så det siste! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 78p og det uten en eneste Chelsea-spiller, lol. Har nå klatret opp til en 9. plass, kun 20p bak 6. plassen. Jeg er på vei mot toppen! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Du startet klatringen for sent. Debuterer med seier i ligaen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Nybegynnerflaks! Skal ta wildcardet før neste runde, og med litt dyktighet burde jeg greie en plass blant de fire beste. Viktig å kvalifisere seg til CL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå