Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er hva man kaller hell i uhell... Da får Vamos inn Adam og hans 15 poeng, samt får Nani(?) som kaptein... Jeg derimot, som også sporter Tevez, får inn David Luiz, siden jeg ikke husket å stille på innebytterrekken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Blir det samme hos meg som hos Vamos ser det ut som. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Da kommer Adam inn og gir meg 15 poeng i stedet. Kjipt at Ashley Young er form-kaptein, som kun gir to poeng. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) @DJ: Du får tørke av deg fliret når Brann tar poeng fra Rosenborg idag Får 66 + Luiz poeng, noe som er en fantastisk runde sånn egentlig. Men så har jeg Coleman og Adam på benken, som får 23 poeng tilsammen... Det var da enda bra at du har på form. Endret 20. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det siste der er jo det som alltid skjer med meg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Taper ikke så usannsynlig mye til deg nå. Tevez-skaden gjorde runden fra elendig til middels, da hele benken kommer inn. Greit med god benk når laget sugde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Pool-spillerne står for 26 av mine 45 poeng. Flaut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Virker som om jinxingen der er counter-productive. Kanskje greit fra et Man Utd standpunkt, med tanke på at Liverpool møter City og Arsenal den neste måneden. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg derimot, som også sporter Tevez, får inn David Luiz, siden jeg ikke husket å stille på innebytterrekken Irr at Chelsea går mot seier da Bytt ut Luiz og slipp inn 1 mål takk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Alt går jo motsatt av hva jeg sier her nå jo.. Æsj, håper ikke det gjør at Rosenborg ikke klarer å slå Brann idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Faen da deg Maefteda. Adam kom ikke inn for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke rart i det hele tatt. Han var sist på benken min. De tar alltid jævla masse poeng når de ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fantasy ja... Det er jo noe det også. Glemt hele greia ut og nå Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Hvilken bruker er det som leder ligaen egentlig? Jente som holder med Man Utd? Morro å se prosjektet til Game føre han opp til en hittil 8. plass. Sterkt. Forresten hadde det vært jævlig surt om Rosenborg skulle tape poeng idag igjen. Endret 3. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Glemte fristen andre uka på rad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Hvilken bruker er det som leder ligaen egentlig? Jente som holder med Man Utd? Fargene på sokkene dine var ikke akkurat noe mindre feminine. Forresten hadde det vært jævlig surt om Rosenborg skulle tape poeng idag igjen. Hahahahahaha. Du er rett og slett konge! Keep it up! :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Røde Vålerenga-sokker femi? Jommen sa jeg smør. Mener å huske at det var Jasmin Spago tidligere i sesongen. Tror ikke det er en regular på forumet hvertfall. Og hva er det jeg skal fortsette med? Jeg skjønner det ikke helt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå