DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mereiles er jo blit glad i å score. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Kuyt og Meireles. Tøffe tider? Lei av Pool-dominansen siden nyttår, noen grep må taes. Samme gjelder Judas. Han scorer sjeldent når jeg har han på laget. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Robinson Coleman - Kolarov - Rafael - Kelly Nani© - Cahill - Yaya - Hitz Tevez - Berbatov Cahill og Hitz kommer til å cashe inn masse poeng. Book it. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Faen som jeg sækker i dette spillet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 45 poeng hittil. Kjenenr jeg Tevez rett har jeg 80 poeng etter i morgen. Genistrek å sette inn Young i går kveld. 18 poeng er greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har planer om Young hver runde, men glemmer det alltid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Faen som jeg sækker i dette spillet. Jepp. Du klarte ikke ta meg igjen innen målet ditt. Men NÅ har du virkelig sjansen. Dægern steike eg er i fritt fall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kuyt og Meireles. Tøffe tider? Lei av Pool-dominansen siden nyttår, noen grep må taes. Det funket faen meg og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hahahaha. Det skjer alltid. Hver gang jeg har med Pool-spillere så taper laget poeng. Samme med City også forresten. Kommer ikke til å bytte ut de folka med det første i hvert fall. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror uflaks har satt det siste stikket i mitt forsøk på å ta igjen Vamos. Nå har jeg Kelly, Cahill, Adam, og Van Persie ute med skade, mens Rafael og Berbatov ikke sanker poeng med den lille tilliten de får. Skal gjøre et forsøk, men det vil kreve point-hits. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har gitt opp hele dritten. Fra nå av skal jeg kun jinxe alle Uniteds motstandere pluss rivalene. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tenker litt i de baner selv. Vil derfor beholde Berba ut West Ham kampen, og kjøpe inn VdV innen den tid også. Rafael har prestert godt for meg, untatt i det siste, så han lar jeg få gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Da har jeg gitt faen i ligaen, og målet mitt er nå å jinxe alt og alle fram mot sesongslutt. Foster Djourou - Clichy - Skrtel - Ridgewell Kuyt - Nasri - Meireles © - Nani Beckford - Tevez Benken: Hennessay - Berbatov - Vidic - Yaya Toure Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Zzzzzzzney Coleman - Kolarov - Baines© - Luiz - Dawson Van der Vaart - Hitzlsperger - Nani Berbatov - Tevez Subs: Robinson, Yaya, Adam, Van Persie All or nothing... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har 6-7 spillere ute.... Blir en kanonomgang dette Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Andre jinx var i boks! Hadde tre Arsenal-spillere, vi så jo hvordan det gikk. To clean sheets i tillegg til poengtap, herlige saker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 En stk bedriten runde coming up! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har gått for jinx i snart 2 måneder. Latest: Tevez - Torres - Chamack på topp feks. Nasri, Sagna osv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fant nettopp ut at det kanskje ikke var så lurt å starte med Toure i forsvar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Planen om å ha Kuyt backfira. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå