DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Den ligger på favoritt-linja, men det er visst ikke nok. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Huth som jeg skulle sette inn på laget fikk nå en assist. Flott dette her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da stoppet Huth på 16 poeng før bonuser. Han koser seg på benken min ettersom jeg ikke fikk byttet han inn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Captain Carlito og mine tre Arsenal-spillere håver inn poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Kjørte bare to fra Arsenal, og byttet ut Judas før forrige runde. Jaja, RvP har gitt meg noen poeng i hvert fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tevez som kaptein funker i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Gjøken putter hat-trick, ja. Ikke overraskende at han begynner å putte med en gang jeg byttet han ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da har jeg 26p på benken av to spillere. Det er de to som ikke kommer inn siden Hutton går ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Faller kraftig tilbake for tiden. 39p, kun Foster og Suarez igjen... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kommer meg aldri helt på topp, men er alltid i nærheten. Venter til slutten av sesongen jeg. Vamos ser farlig bra ut akkurat nå da. Barton på benken heldigvis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har nesten like mange poeng på benken som Latias har denne runden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 For første gang på topp nå, i tillegg til å være innenfor topp ti tusen av 2.4 mill. OK debut i FPL for meg. Hadde nok aldri funnet på å bytte ut noen fra mitt opprinnelige lag for Barton. Endelig et riktig kapteinsvalg, i det minste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Husk å bytte lag da, DJ. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I dag som du sier ifra har jeg gjort det allerede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Da var wildcardet brukt. Tar enorme sjanser denne runden, dette blir enten helt fantastisk eller katastrofe. Skal jeg noen gang komme meg mot toppen, så må det samles godt over 100p her. Foster Vidic - Clichy - Huth Lennon - Nolan - Fabregas © - Adam Best - Berbatov - van Persie Benken: Hangeland - Nani - Ridgewell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Foster Hutton - Vidic - Huth Adam - Barton - Nolan - Brunt van Persie © - Berbatov - Tevez Benk: Robinson, Nani, Bardsley, Hangeland Siden Hangeland er sist på benken min kommer han til å plukke mye poeng i dag. Endret 12. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Siden Hangeland er sist på benken min kommer han til å plukke mye poeng i dag. 100 spenn på at han ikke tar et eneste poeng i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Frister å tippe imot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Gjør det da... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kjenner eg Latias rett DJ så spiller ikke Fulham i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå