Maefteda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Litt sarkastiske undertoner i innlegget mitt. Later som at alt annet enn 1. plass er uakseptabelt. Noe det er Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hehe.. Eg skjønte det. Skulle bare knuse holdningen din i filler Sliter litt med hva eg skal gjøre, for forrige runde fikk eg plutselig veldig bra med poeng i forhold til resten i toppen. Denne runden og for to runder siden er det fullstendig krise.... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 146 er for dårlig. Bare åtte plasser opp.... Nesh, funker vel. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Laget mitt ser sykt beast ut etter Wildcard. 3 fra Man Utd, Arsenal og Man City. Bare 40 poeng unna toppen. Var nesten 100 poeng bak for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjøpte inn Adam, Evatt, Berba og Bardsley for denne runden, men hadde alle unntatt Berba på benken. Hahaha. Hvor er idiot-sikringen i dette spillet?! 2p på kapteinen og ja Gareth-oppskrytte-CL-Bale. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Chill med berba på banen, skulle bare hatt han som kaptein. Men det ble Nani i stede for siden Carroll er stadet. Funker det også. På en egentlig litt dårlig runde ble det en del pts 79 faktisk, selv om jeg har 5 spillere som fikk 3 eller lavere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Uff, ganske rart å se Torres i en blå drakt, mens fantasy-yndlingen Carroll stiller i rødt. Er fristen for transfervindu-wildcardet nå eller neste runde? Vurderer nesten å høre på denne såkalte "punditen" for en gangs skyld: Like Santa Cruz and Bentley, Carew is trying to reboot a stalling career with a loan move. Unlike the other two, John Carew has been playing consistent first team football until this year. The Norwegian has been a handy squad player for many a Fantasy Premier League manager with 34 goals in the last three years, but under a new manager at Villa Park, Carew has been marginalised and finds himself starting afresh halfway through the year at Stoke City. It might just suit him. Stoke's style of play should suit the 31-year-old's physical game with plenty of opportunites to get his head on the end of Rory Delap's long throws and Matthew Etherington's crosses. Neither Kenwynne Jones nor Ricardo Fuller have set the league alight this year and Carew should get his chance to impress. Endret 1. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fristen for wildcard er om et par runder. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 This extra wildcard will be available after the start of Gameweek 22 (4 Jan 19:30) up to the Gameweek 27 deadline (12 Feb 11:30). Du har god tid på deg med andre ord. Eller så kan du gjøre som meg, å brenne WC nå. Liker angrepsrekka mi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Foster Hangeland - Vidic - Clichy - Hughes van der Vaart - Dempsey - Adam - Nani Berbatov © - van Persie Benken: Kingson - Gamst Pedersen - Campbell - Ridgewell Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hart Rafael - Djourou - Kelly Nani - Fabregas - Yaya - Adam Berbatov - Tevez - Van Persie Benk: Robinson, Coleman, Dawson, Albrighton Liker spisstrioen min Endret 1. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Foster Hangeland - Vidic - Clichy van der Vaart - Dempsey - Yaya Toure - Nani Suarez - Berbatov © - van Persie Benken: Kingson - Hughes - Adam - Ridgy Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hart Coleman - Djourou - Dawson Nani - Fabregas - Yaya - Albrighton Berbatov - Tevez© - Van Persie Benk: Robinson, Rafael, Kelly, Adam Endret 5. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) FITTE, JEG GLEMTE DET!!! KAN DERE FAEN IKKE SI IFRA FØR? Endret 5. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 You snooze you lose. Hva med å gjøre det dagen før? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hva med at jeg ikke husket det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bare forbind PL-runde med FPL. Ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sitter ikke med 843 alarmer for å huske det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Sitter ikke med 843 alarmer for å huske det... Det skal vel ikke så mye til for å vite at det er PL-runde omtrent hver helg. Du kan jo evt. lagre FPL-siden, slik at du får den automatisk opp neste gang du bruker nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå