Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Foster Hangeland - Vidic - Kolarov van der Vaart - Gamst Pedersen - Adam - Nani Campbell - Berbatov - Tevez © Benken: Kingson - Yaya Toure - Ridgewell - Skrtel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Cech Baines - Vidic - Huth Adam - Nani © - Nasri - Nolan - van der Vaart Elmander - Rodallega Benk: Hutton, Ridgewell, Berbatov EDIT: Hva i helvete. Benken min har bare endret seg. Jeg satte Berba, Ridge, Hutton, men nå er faen meg rekkefølgen omvendt. Hva i helvete skjer?! Jævla fittespill. Bedritne faen. Endret 15. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Denne gameweeken blir det 100++ poeng! :/ Hart Toure - Elmohamady - Rafael Nasri - Dempsey - Bale - VdV Anelka - Chamakh © - Berbatov Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor i alle dager har du Chamakh som kaptein? Han kommer ikke til å starte i dag, en gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg satte bare noe. Har gått tom for ideer.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Tevez som kaptein skaffer meg poeng i dag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nr. 2 for Tevez og 3 BP garantert. Nydelig kapteinsvalg i dag. Følger opp suksessen med Adam fra GW 22. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Latterlig, at jeg aldri lærer. Tevez er jo faen meg den største gullgruva. Kuk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Latterlig, at jeg aldri lærer. Tevez er jo faen meg den største gullgruva. Kuk Sier det samme selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Latterlig å ha Yaya på benken når han scorer. Men skal ikke klage, Tevez samlet 20p (før eventuelle bonuspoeng). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hihi! To poeng foran Latias denne runden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 53 poeng denne runden. Takk til gjøken Tevez som stod for halvparten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Om jeg bytter ut en av fjottene på topp og setter Tevez som kaptein vil jeg dra fra Latias. SKJER neste runde! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Om jeg bytter ut en av fjottene på topp og setter Tevez som kaptein vil jeg dra fra Latias. SKJER neste runde! Hvordan skal du dra fra meg om du skal kjøpe alle spillerne jeg har? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Bytter ut en av spissene mine med Tevez da, fjott. Utenom han tjener jeg jevnt mer enn deg. Problemet er bare at han er fette dyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Vurderer å få innpå Carew. Hadde ikke overrasket meg om Carew-effekten hadde slått til med en gang. Ellers vurderer jeg også å benytte meg av wildcardet, for fristen for å bruke den er vel ikke så langt unna nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Får man ikke et nytt et etter transfervinduet er ferdig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Får man ikke et nytt et etter transfervinduet er ferdig? Nei nei. Før sesongen hadde du et wildcard som kunne brukes når som helst gjennom de 38 serierundene. I januar ville du få et nytt wildcard, men dette kan kun benyttes i januar. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg brukte mitt til denne gameweeken. Jeg spiller så dårlig nå at jeg ikke har sjans samma hva som skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå