Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Pratet du bullshit om WC sist, Latias? Eller er 2 av 2 brukt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Var ikke særlig seriøs forrige gang. Tenkte jeg skulle lure folk ved å si at jeg hadde kjøpt spillere som skulle delta i Asia-mesterskapet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Ny runde, nye muligheter. Kingson Vidic - Skrtel - Kolarov Van der Vaart - Gamst Pedersen - Adam © - Nani Campbell - Berbatov - Tevez Benken: Foster - Hangeland - Yaya Toure - Ridgewell Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Regner med det siste laget ditt også er tull. Du må være den spilleren som er mest oppdatert på regler etc., og kan ikke ha unngått doblingen til 2x Pool. EDIT: Haha, jøss. Hadde jeg vært litt raskere, hadde poenget mitt stått mye bedre. Endret 4. januar 2011 av Vamos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det er jo en grunn til at jeg har Skrtel i forsvar da. Tror du virkelig jeg hadde kjøpt en Liverpool-spiller om de bare hadde hatt en kamp denne runden? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er ikke alene i alle fall. Jeg kjører stygt med 3x Liverpool-spillere. Og Adam som kaptein selvsagt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fant ut etter jeg hadde kjøpt spillere at også Pool hadde to kamper. Jævla sløvt. Har Adam i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Fant ut etter jeg hadde kjøpt spillere at også Pool hadde to kamper. Smart å tro at Blackpool skulle spille kamp mot seg selv da. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 .. og for oss som ikke er helt opptatt på reglene, hva er dette dobbelt snakket? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 .. og for oss som ikke er helt opptatt på reglene, hva er dette dobbelt snakket? At noen av lagene skal spille to kamper i den runden. Det var mange utsatte kamper i desember, og disse må jo bli tatt igjen en eller annen gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fant ut etter jeg hadde kjøpt spillere at også Pool hadde to kamper. Smart å tro at Blackpool skulle spille kamp mot seg selv da. Veit. Trodde fristen var tidlig som vanlig, så jeg stresset som fy med å fikse laget. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bra å ha Hangis på benken, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Bra å ha Hangis på benken, Latias. Jepp. Jeg har blitt vant til at benken sanker flere poeng enn de elleve som starter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 32 poeng. Med min flaks er jeg overrasket over at det ble så mye. DJ og Nani stod for poengene mine, Adam som kaptein fikk åtte. Bare vent og se, Kolarov, Gamsten og van der Vaart kommer alle til å få rødt kort i morgen. Som vanlig skal jeg få svi for å ha en storscorer på benken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 24 poeng her. Stor tabbe å ikke ha Adam eller Nani som kaptein. Berbatov vil jo ikke mer nå. Hadde egentlig planer om å ta VdV som © , men droppet det. Tape en del her i alle fall. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Torres er kapteinen min nå. Liverpool spiller to kamper denne FPL runden, samme med Blackpool så jeg har Adam på midten. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 24 poeng på 2 spillere. :!: Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tja.. Hva kan man si? Ikke rakk jeg å bytte spillere, så det ble såklart ingen keeper, ettpar 3 spillere som ikke spiller og 2 poeng! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Bra å ha Hangis på benken, Latias. Du vet, det er ikke særlig lurt å være så kjepphøy før runden er slutt. For det viser seg at Kolarov tilfeldigvis er syk i kveld. Dermed må en av spillerne mine fra benken komme inn. Kan du gjette deg fram til hvilken spiller det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå