DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hadde planer om å sette inn Welbeck i dag, men droppet det. Han scoret... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 HAH, Vaart med assist til kapteinen min Bale. Lovely guys. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vurderte også Bale, men han og VdV kunne ikke prestere noe sammen i følge meg selv. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 HAH, Vaart med assist til kapteinen min Bale. Lovely guys. Samma her! Blanda følelser om jeg håper på masse poeng på fantasy eller satse på Tottenham-tap. Dog gjerne en blandings... :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Carlitos med straffebom. Fantastisk, planen min virker! Bale ja. Byttet han ut før forrige runde. Hva svarer han med? To mål på like mange kamper.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bent gikk selvfølgelig ut for Berba før runden... FFS. Har Tevez som captain og ligger på -2 på han, selv om han etter rapportene har spilt en veldig god omgang. FPL er et slemt spill. Bruker vinter-wildcardet mitt og lar det stå til tror og. Bryr meg ikke lenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Har Tevez som captain og ligger på -2 på han. Rart det der. Minus ganger minus skal i teorien være pluss. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dritt med nyttårsaften, ass. Rekker ikke fristen og har 5 spillere i X11 som ikke spiller. Dog, prioriteringer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Altså, hva er greia med å bytte ut Kolarov etter 57 minutter? Hadde fått FEM poeng ekstra om han hadde spilt tre minutter til. Burde ikke være mulig å ha så mye uflaks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg legger opp Fantasy-karrieren. Nasri scorer med en gang jeg bytter han ut... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Eg er i fritt fall. Har tapt noe så inni gamperæææææææva med poeng på avlyste kamper, og når har eg i tillegg hatt en middels og to dårlige runder. Vet ikke ka eg skal gjøre med det heller.... Wildcard nå eller noe? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nasri captain. Bale og Van der Vaart. Gyan. Hart. Sagna i tillegg. God runde. 60 poeng! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Hele 28 poeng denne runden, og plutselig har jeg falt ned til en 19. plass i ligaen. 200 poeng bak Sigve, dette holder ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 34 poeng, ned til 30. plass i Diskusjon og ute av cupen. For en begredelig runde. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvem er Sigve på forumet, egentlig? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Kun 32 poeng her, ned til syvende plass og røyk ut av cupen. Har den ene drittrunden etter den andre for tiden. Edit: Alt-Ctrl er vel Sigve? Endret 2. januar 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Da er wildcardet brukt. Har endret stort på laget nå: Hart Vidic - Kolarov - Sagna van der Vaart - Etherington - Downing - Brunt K Davies - Rooney - Tevez Kingson - Elmohamady - Ridgewell - Henderson Mål: Knuse DJ. Ikke bare denne runden, men resten av sesongen også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er jo langt foran meg allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå